poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie 2012 + konkursik!



Ostatniego dnia każdego roku wszyscy robimy jakieś podsumowania. Na moim blogu też nadszedł więc czas na małe zestawienie. Wybrałam 10 stylizacji, które z Waszej strony cieszyły się największym zainteresowaniem. Jak klikniecie na tytuł lub zdjęcie setu, nastąpi przekierowanie na stronę posta. Dajcie znać, która stylizacja najbardziej Wam się podoba?

Jak ktoś ma ochotę, to zapraszam także na konkurs!!! Do wygrania bransoletki Bijooux!


Zasady konkursu:

- polub funpage Fashion Roulette
- polub funpage Bijooux
- napisz pod tym postem, który look najbardziej Ci się podoba
- udostępnij zdjęcie z informacją o konkursie, które przypięte jest na górze funpage'a Fashion Roulette

Konkurs trwa do 14.01.2013 roku do godziny 23:59!!! Zwycięzcy zostaną wybrani losowo za pomocą specjalnego generatora liczb!!!

A teraz stylizacje cieszące się wśród Was największym  zainteresowaniem.

1. Little yellow think



 2. Stranger has big eyes but see nothing


 3. A little bit of military


 4. Krata, skóra, ćwieki...


5. Ponczo podane z klasą


6. Zatrzymać czas



7. Frakowo


8. Koronka na ostro


9. In the future


10. Ponczo na co dzień


Przy okazji tego postu, chciałam pogratulować wspaniałych blogów innym blogerkom. Przez te kilka miesięcy blogowania mam już swoje ulubione, które śledzę je na bieżąco i ze zniecierpliwieniem czekam na każdy kolejny post!!! Także i sobie i wszystkim innym blogerkom, życzę, aby NOWY ROK był pełen inspiracji, ciekawych pomysłów, i dalszego zapału do poświęcania się modzie i blogowaniu!!!! Buziaki noworoczne i cudownej zabawy dziś wieczorem!!!


59 komentarzy:

  1. Genialne podsumowanie : )
    Inspirujesz !

    OdpowiedzUsuń
  2. widac po zdjęciach, że to byl dobry rok dla Ciebie. Oby ten 2013 rowniez dostarczal wielu inspiracji!!!

    zapraszamy rowniez do nas :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam na numer 3 - A little bit of military :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krata, skóra, ćwieki... Po głębszym namyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się Stranger has big eyes but see nothing ;)
    Krystyna Maksymiuk

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 jest najlepsza
    podoba mi sie bo nigdy nie widzialam polaczenia koszuli w krate z czarna spodnica!!! i naprawde jak ty to zrobilas jest bombowo!!! jest bardzo oryginalnie i bardzo ale to bardzo mi sie podoba, ja nie wpadlabym na ten pomysl i gratuluje ci pomyslowosci!!!!tak trzymaj!
    Paulina Filipiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się dwójka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. 6. Zatrzymać czas!
    Jest mega:) Stylowa i wyjątkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A little bit of military

    Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Little yellow think - żółta elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacja i frak genialny! Teraz będę o takim marzyć ;)

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz!!!! Rewelacyjny blog!!!
    Samych sukcesów w 2013 roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie wyglądałaś we wszystkich kreacjach moje ulubione 8.Koronka na ostro
    uwielbiam skórzane kurki.
    ewelin1_9wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawy! Ciężko wybrać jeden bo każdy z nich ma w sobie to "coś". ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. 2. Stranger has big eyes but see nothing

    OdpowiedzUsuń
  16. michał grzegorz 1 najbardziej mi sie podoba uwielbiam żółty kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. aldona barbara -6 zatrzymać czas

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od pewnego czasu często zaglądam na Twojego bloga, cóż.. moge Ci życzyć powodzenia w dalszym prowadzeniu i masy nowych pomysłów;) Pozdro!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod szczególnym wrażeniem stylizacji "Frakowo", ponieważ jest połączeniem wszystkich ważnych dla mnie cech dobrego ubioru- jest elegancka, stylowa, ale jednocześnie nietuzinkowa i wyszukana. Bardzo lubię elementy kreatywne w stylizacjach, ale tylko takie, które mogłabym sama zastosować na co dzień w swoim stroju. Wydziwiane i zbyt rzucające się w oczy stroje i dodatki przypominają czasami bardziej kostium karnawałowy niż kobiecy ubiór... Ten frak jest doskonałym pomysłem- jest nieco ekstrawagancji, ale zdecydowanie w dobrym tonie, a połączony z jeansami, jasną bluzką i ciemnymi sandałkami wygląda bardzo stylowo i na pewno zwróci uwagę wielu par oczu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dominika Franek4 stycznia 2013 12:20

    Stylizacja nr dwa jest bajeczna, z pazurem lecz umiarkowanym, super

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie siódemka! Piękny niepowtarzalny frak! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. 6. Zatrzymać czas


    Daria Muszyńska Dusiaczek1989

    OdpowiedzUsuń
  23. 3. A little bit of military

    kocham ten styl, uwielbiam brązy, oliwkowe zielenie, czernie i rozjaśniający biały akcent. W tej stylizacji zawarłaś wszystko co kocham, choć ja wybrała bym wisior z grawerowanym nabojem

    Na FB jako JOANNA GALUS
    https://www.facebook.com/joanna.galus.3?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi najbardziej podoba się 8 lubie taki styl bardzo zbliżony do mojego codziennego ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 5. cudowne ponczo ta stylizacja podoba mi się najbardziej taka jesienna śliczny kolor :)
    https://www.facebook.com/anna.starnawska.731

    OdpowiedzUsuń
  26. Ponczo na co dzień - najbardziej mi się podoba, ponieważ jest to styl wygodny, zawsze na czasie. Futrzana torba jest cudowna! Uwielbiam takie torby i nawet mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 6. Zatrzymać czas :)
    Zdecydowanie przypadła mi ta stylizacja do gustu :) Jest jak najbardziej w moim stylu, stąd też moja decyzja :) Super blog :) Będę zaglądać tutaj częściej :)
    Joanna Adamkiewicz
    asia.benirowska@gmail.com
    http://asiulek-makijaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. najbardziej podoba mi się stylizacja pierwsza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciężko się zdecydować, bo większość Twoich stylizacji jest na szóstkę, ale wybrałam tę http://www.kulinarnaja.blogspot.com/. Elegancja i styl, do tego seksownie. Podoba mi się!

    Mój nick na fb to: Lorett Te

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. najbardziej mi sie spodobała stylizacja 3. A little bit of military

    fenia144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Numer 5 :) ponczo podane z klasą :)

    Marta Gładykowska :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Siódemeczka :)

    na fb: Lidia Cio

    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. stawiam na nr 6 :) na FB jako Małgorzata Piotrowicz

    OdpowiedzUsuń
  34. Numer 5 Szczerze mowiac wszystkie Twoje stylizacje sa super

    FB Ula K Brzostowska

    OdpowiedzUsuń
  35. 10. Ponczo na co dzień

    Elżbieta Świtulska
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie stylizacje modne i stylowe. Piękne i ponadczasowe

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne stylizacje. Na pewno każdy może tutaj znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Idealnie dobrane wszystkie elementy każdej z tych kreacji. Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne stylizacje na różne okazje. Doskonale dobrano tutaj dodatki. To ma znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz na blogu świetne stylizacje. Bardzo mnie urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  41. Doskonałe stylizacje. Większość z nich będzie idealna na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Moda 2012 miała w sobie jakąś taką dzikość. Mija 10 lat, a niektóre stylizacje wciąż zrobiłyby wrażenie na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne stylizacje. Można się nimi inspirować. Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  44. Kreacje są naprawdę śliczne. Bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!