poniedziałek, 3 grudnia 2012

Odrobina Bawarii...

Kochani, to chyba ostatnia sesja, którą udało mi się zrobić w plenerze, gdy było jeszcze w miarę ciepło. Kilka dni temu na termometrach widziałam blisko 10 stopni, a dzisiaj? Właśnie wróciłam z kolejnych zdjęć, stylizacja do najcieplejszych nie należała, więc zdjęcia były robione w dość dużym pośpiechu. Ale skoncentrujmy się na tym, jak było jeszcze ciepło i przyjemnie. Wskoczyłam więc w sukienkę w kratę. Niby klasyczna krata, a zobaczcie jaki geometryczny ma dół. Mnie przypomina origami i piękny kwiat ułożony właśnie za pomocą tych japońskich sztuczek. Tak oryginalną sukienkę stworzyła projektantka Agnieszka Oleksiewicz. Sukienka kosztuje 250 złotych, ale jeśli skontaktujecie się z Agnieszką i powołacie na mój blog dostaniecie 20 procent zniżki.

Teraz patrząc na zdjęcia, zauważam, że owa sukienka tworzy taki trochę bawarski klimat. Złamałam go więc krótką kurteczką holenderskiej  firmy Sandwich. Zwróćcie uwagę na fakturę. Skóra połączona z bawełną - uwielbiam takie niestandardowe łączenia tkanin. Dodatkowo w tej stylizacji pierwszy raz nie widzicie mnie w butach na wysokim obcasie. Zdecydowałam się na militarne obuwie na płaskiej podeszwie.












Kurtka_Sandwich; kupiona w butiku Eleven; 640 zł (na hasło Fashion Roulette 15 procent rabatu)
Sunkienka_Agnieszka Oleksiewicz; 250 zł (na hasło Fashion Roulette 20 procent rabatu)
Buty_Lovy.pl
Torba_Penny Black

Zdjęcia_Jacek Zamski

32 komentarze:

  1. Sukienka faktycznie jest świetna!!! a sesja cudowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. też sie zakochałam w niej od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  3. bardzo fajne fotki :) z odrobina humoru ! sukienka i buty sa swietne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. megaaa pozytywne zdjęcia!
    bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. What a great post! LOveeeee it <333
    Kisses Kira ***schuhRei.ch***

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia, duzo się na nich dzieje i widać, że jesteś pozytywną dziewczyną!W stylizacji podoba mi się zestawienie sukienki i kuruteczki z takimi ciężkimi buciorami :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie! :D
    kurtka + spódniczka tworzą fajny set ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. He,he! świetne fotki ;D
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kiecka, zresztą kurtkę też bym chętnie przygarnęła ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest PRZE-CU-DO-WNA ta sukienka w kratkę. Krata taka już zapomniana, upchnieta gdzieś na dno szafy,a tutaj widać jaka ona była cudowna! Naprawdę genialna - sesja zresztą też swietna ;p

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne ,wesole zdjecia ,slicznie wygladasz:)
    zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze mi było ciężko przekonać się do kratki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że ten set Cię trochę przekonał :) pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Gracias, me gusta tu blog tambien :))))) besos!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha świetne zdjęcia ,takie szalone ! strasznie mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A dlaczego szkocka krata kojarzy Ci się z Bawarią...? Trochę dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog jest cudowny,jesteśmy zachwycone.Czekamy na nowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz, szalona dziewczyna z ciebie :) super :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!