środa, 5 grudnia 2012

Krata, skóra, ćwieki...




Zimno już i powoli niestety muszę przenieść się do studia. No dobra, nie będę smęcić, tylko szybko piszę coś na temat stylizacji. Gdy tylko stworzyłam set i spojrzałam w lustro, przez moment poczułam się jak członkini jakiegoś japońskiego girlsbandu. Klimat odmieniają jednak detale - ćwieki na bluzce i ekoskóra, z której zrobiona jest spódnica. Temat jeszcze bardziej podkręciłam awangardową biżuterią. Pierścień znacie już z jednej z moich poprzednich stylizacji, a bransoletę z kościotrupem pokazywałam Wam podczas prezentacji moich zdobyczy na modowych targach Lary i Penaty. Jeszcze słowo na temat spódnicy. Ten fason, czyli lekkie rozkloszowanie to najlepszy pomysł na wydłużenie nóg. Dlatego śmiało dorzuciłam kozaki z wiązaniem biegnącym przez całą długość buta. Oceniajcie, komentujcie, a ja tymczasem przygotowuję set na mroźne dni. Chcę w plener!!!!!







Koszula_Zara
Spódnica_Imperial z showroomu Love&Trade
Kolczyki_Glitter
Pierścionek_OohAndy.com
Bransoleta_OohAndy.com
Buty_Merg.pl 

27 komentarzy:

  1. Fajna ta spódnica - szukam właśnie w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica i buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja! Masz świetny gust :) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się ;)
    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jak tylko przeczytałam nagłówek -ulubiony.... element garderoby szpilki- az zachichotałam - moja krew - piękna koszula jesteś wspaniała- obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Twój blog z ogromną przyjemnością. Właśnie dodałam Twój profil do ulubionych na MP i zaraz zamierzałam wejść na blog :))) Pozdrawiam i dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  5. ałllli ja też juz tu i lece na MP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, ja już obserwuję :) czekam na Ciebie, buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, wszystko rewelacyjnie do siebie pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czerwone oszule w kratę i wszystko co skórzane :)
    oserwujemy się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ze Ci się podoba :) ja już byłam u Ciebie - super blog i oczywiście że obserwuję :)

      Usuń
    2. dzięki i robię to samo :) czekam na Twój kolejny post :)

      Usuń
  9. bardzo podoba mi się spódnica, super skrojona i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look very pretty!Love your styles!:)


    myuniqueworldoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super koszula i spódniczka, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post! i like your blog! Maybe we follow each other!? Let me know :) Greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!