poniedziałek, 24 grudnia 2012

Cudownych Świąt!!!


Kochani,  życzę Wam najcudowniejszych, najwspanialszych i najpiękniejszych Świąt, mnóstwa inspiracji, modnego Mikołaja, spokoju i cudownego, świątecznego nastroju w gronie najbliższych. Mam dla Was kilka świątecznych zdjęć prosto z mojego domu :) Uwielbiam te wszystkie świąteczne dodatki, które w tym czasie pojawiają się we wszystkich zakątkach mieszkania.


W ferworze świątecznych obowiązków nie miałam niestety czasu na zorganizowanie świątecznej sesji zdjęciowej.  Tym razem mam więc tylko kilka zdjęć tego, co dzisiaj planuję założyć. Będzie pastelowo - od sukienki, poprzez biżuterię, buty, aż po pazurki. Z takimi właśnie kolorami kojarzą mi się Wigilia i Święta. Ho ho ho!!!! Świąteczne buziaki :*





Sukienka_H&M
Biżuteria_Bijooux
Buty_Kazar
Lakier_Inglot













15 komentarzy:

  1. Dziękuję za piękne życzenia i Tobie również życzę wesołych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, a przede wszystkim tego aby zawsze obok Ciebie byli Ci, którzy są dla ciebie najcenniejsi.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Również Wesołych i spokojnych Świąt! +Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to bedziesz Piekna :) Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka ;)
    Wesołych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt kochana <3
    świetna stylizacja i wspaniałe zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt:) Cudna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukeinka i bransoletki są świeeetne! Też dodałam Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę piekny kolor pięknej sukienki<3

    Wesołych Świąt!

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka (a raczej jej część ;)) wygląda wspaniale! Bardzo podobają mi się takie zdjęcia świątecznych akcentów.
    Obserwuję, pozdrawiam i życzę jeszcze wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. połączenie kolorystyczne w paznokciach i bransoletkach boskie! Cudowna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!