wtorek, 18 grudnia 2012

Świąteczny Bilioneurobab [FOTORELACJA]

Modowy weekend już za mną. Relację z moich piątkowych i sobotnich wypadów już Wam zdałam. W niedzielę też nie odpoczywałam od modowych wrażeń. Wybrałam się na świąteczny kiermasz Bilioneurobab. I znowu znalazłam mnóstwo oryginalnych ubrań, akcesoriów, rzeczy do domu i oczywiście świątecznych dodatków. Zobaczcie, co wychwyciło moje oko i aparat mojego fotografa.



Podczas trwania całej imprezy można było odpocząć, siadając wygodnie w fotelu Juicy Colors! Oczywiście krzesła, fotele, lampy, poduszki - wszystko w tych bajecznych kolorach można było zakupić.




Były też autorskie dekoracje wnętrz - TWÓRCZYWO. Do wyboru naklejki ścienne, plakaty, poduszki, obudowy na komórki. Jeśli lubicie takie rzeczy, to zachęcam Was do zajrzenia na stronę producenta.




Były także Girls Love Shopping z rękawiczkami, które poza standardowym asortymentem przygotowały świąteczne cupcakes.





Wzroku nie mogłam oderwać od bransoletek z kokardkami KoTo,



kołnierzyków My Collar,



i bombek autorstwa Katarzyny Polan.


A ja tego dnia wskoczyłam w zakupioną jak pamiętacie dzień wcześniej koszulkę Zołza. A zatem nadruk już przetestowany - zdziałał swoje! Respekt u Panów był! :)



T-shirt ZOŁZA_Pan tu nie stał
Bluza_Juicy Couture
Spodnie_Zara
Torebka_COS
Buty_Lovy.pl

Zdjęcia_Darek Senkowski

11 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Chciałabym mieć kilka kołnierzyków z tych zdjęć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołnierzyki cudowne!!!! Też mi kilka wpadło w oko :)

      Usuń
  2. ile kołnierzyków <3 super zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Świetne są takiego typu imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne fotki ;) t-shirt jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super rzeczy sobie oglądałaś, mega wrażenia z takiego dnia, prawda?
    Czy pisałam już że masz świetny nagłówek?Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam myślę sobie-ZAJEBISTY!sama go zaprojektowałaś?caluski!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!