piątek, 16 listopada 2012

Just a little bit of... military!


Kupuję gazetę - widzę militarny styl, włączam internet i przechodzę do modowych portali - przed oczami staje mi moro, na pokazach mody za każdym razem musi się pojawić jakiś element zgniłej zieleni. Zobaczcie militarny styl w moim bardzo delikatnym wydaniu. Zgniłozielona koszula z małymi złotymi ćwiekami zamiast guziczków, wydała mi się najodpowiedniejsza dla mojego minimalistycznego stylu. Ale jakiś element moro musiałam przecież przemycić. Co powiedzie na apaszkę, która stała się ozdobą dla mojej torebki, którą zresztą znacie już bardzo dobrze? Do tego dorzuciłam sporą ilość biżuterii, obcisłe czarne rurki, o bardzo ciekawej fakturze, i mój ostatni zakup - botki na bardzo masywnym słupku. Komentujcie!!!! :)















Bluzka_Stradivarius
T-shirt_H&M
Spodnie_Zara
Buty_Lovy.pl
Biżuteria_Glitter
Apaszka_Stradivarius
Torba_Michale Kors

Zdjęcia_Jacek Zamski

25 komentarzy:

  1. ooooooooo jak cudnie! świetne spodnie i buty!:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a te buty idealne wydały mi się do tych rurek z tą ciekawą fakturą :)

      Usuń
  2. Wszystko w tej stylizacji jest idealnie dobrane! Spodnie, buty, koszula - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) Podoba mi się militarny styl :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie, tak bym wyszla. tylko bez botkow, bo ich akurat nie trafie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś się do tego typu butów przekonałąm, ale dopiero jak do mnie przyszły po zamówieniu :)

      Usuń
  5. wspaniale wyglądasz :> nie ma to jak militarny styl
    zapraszam do siebie u mnie również dużo stylizacji militarnych
    http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie jest nieziemskie, noi twoja figura... Mega :) Wyglądasz rewelacyjnie :) Zaczynam obserwować bloga! Zapraszam do mnie w odwiedziny na www.meetmyfashion.com XOXO ANIA

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Twoją biżuterię <3 a i spodnie bardzo mi się podobają, no bo są oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a spodenki przez zupełny przypadek dorwałam w Zarze :) Biżu zaś Glitter - od jakiegoś czasu robię tam zakupy :)

      Usuń
  8. Buty rurki, uśmiech i biżu...pisałem Ci że jesteś genialna??

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie ! <3

    pozdrawiam :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja najlepsza!!!
    Sylwia M.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!