piątek, 7 grudnia 2012

Little fox in the snow

Mimo że nie zaplanowałam na dzisiaj sesji zdjęciowej, to po przebudzeniu i wyjrzeniu przez okno od razu zmieniłam plany. Pogoda była przecież idealna na taką prawdziwą zimową sesję. Szybko zaczęłam tworzyć odpowiednią stylizację. Musiało być i ciepło, i wygodnie, i modnie. A zatem konieczna była puchówka, oficerki, torebka typu teczka, czapa, szal i cieplutkie rękawiczki. Kolorystyka? Nie zabrakło dziś rudości, bordo, brązu, zgniłej zieleni. Ostatecznie, jak powiedział mój fotograf, wyglądałam jak brykająca w śniegu mała ruda lisiczka!
















Kurtka_Liu Jo
Torebka_Glitter
Buty_Lovy.pl
Szalik_Tatuum
Czapka_Tommy Hilfiger

Zdjęcia_Darek Senkowski

53 komentarze:

  1. Bardzo uroczo :)
    Piękna fontanna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz tak pozytywnie, że aż zarażasz energią! Piękne buciki i czapeczka!:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywnie! Kolorystyka w moim stylu. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna stylizacja:) No i te radosne zdjęcia, widać że zima Ci nie straszna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale zimowe zdjęcia- jeden z moich ulubionych parków :)buty cud urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też uwielbiam ten park :) dzisiaj zaś skoczyłam na forty na Bemowo

      Usuń
  7. Świetny look : )
    Mega pozytywne zdjęcia.
    Torebka♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się kolorowo zrobiło, świetna stylizacja, piękne zdjęcia, piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne, pozytywne zdjęcia :) Ruda lisiczka? Nom, racja! Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze Twój fotograf powiedział ! :) Dodatkowo pięknie ubrana lisiczka :)
    Obserwuję !

    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sesja!!!! zestaw super a buciki CUDNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz ;)
    podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świtnie udowodniłaś że zima nie msi byc nudna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie ;) zreszta jak kazda Twoja stylizacja ;) Pozdrawiam imienniczke ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Paulinko:) Również pozdrawiam i udanej niedzieli życzę!

      Usuń
  15. Bardzo fajnie.Super torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚWIETNA stylizacja a czapeczka Mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. hihi ^^ jesteś taką wesołą dziewczyną! wszędzie uśmiechnięta i zdjęcia taaakie wesołe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale urocze zdjęcia, piękna jesteś a Twój zestaw zimowy !

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia :) bije z nich pozytywna energia :))

    u mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak uroczo! Fajne fotki :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja i piękna autorka zdjęć:) Pozdrawiam, Monika
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe, ależ masz pozytywne fotki! Uśmiech, energia - zwariowana z Ciebie Dziewczyna i do tego tak świetnie ubrana. Uwielbiam takie zimowe sety - pogoda faktycznie wymarzona do sesji, więc nie dziwię się, że z niej skorzystałaś. :)

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nieraz takie spontaniczne pomysły wychodzą dużo lepiej niż bardzo przemyślane :) Miło mi że podobają Ci się moje stylizacje. Do Ciebie też często zaglądam. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Moja Paulinka zawsze piękna, uśmiechnięta zima lato i tyle energii.pozdrawiam cieplutko. ola z mirkiem

      Usuń
  23. Piękna torebka! <3 Uwielbiam ją! :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Lubię taki rudy kolor w zimie :) Obserwuję! ;>
    ~ ~ ~
    www.fisholka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna Ty :) Uwielbiam Twoje stylizacje:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!