poniedziałek, 19 listopada 2012

"Stranger has big eyes but see nothing"




Dzisiaj wyjątkowa stylizacja. Mam na sobie bluzę, która pochodzi ze specjalnej kolekcji firmy Mozcau. Napis, który się na niej znajduje to afrykański aforyzm. Już niedługo bluzy pojadą na modowe targi właśnie do Afryki. Przed wyjazdem udało mi się jeden egzemplarz zdobyć. Z czym na początek ją zestawiłam. Decyzja zapadła bardzo spontanicznie. Odwiedzając centra handlowe, zajrzałam do H&M, w którym zobaczyłam, że na niektóre kurtki jest już 70 procent zniżki. Swoją drogą niesamowite, że już w połowie listopada. W oko wpadł mi płaszcz z tym oto zwierzęcym printem. A kupiłam go za 89 złotych :). Idealnie skomponował się z bluzą Mozcau, a zwłaszcza z napisem "Stranger has big eyes but see nothing". No właśnie - ja tylko przy okazji tej stylizacji zaapeluję. Nie kupujmy naturalnych futer! Czy print nam nie wystarczy?

Do setu dorzuciłam czarne rurki, które znacie już z mojego poprzedniego outfitu, botki na grubym słupku Lovy.pl i charakterystyczny pierścień ze sklepu internetowego www.oohandy.com. Komentujcie, jak Wam się podoba ten look?












Bluza_Mozcau
Płaszcz_H&M
Torebka_Michael Kors
Buty_Lovy.pl
Spodnie_Zara
Pierścionek_Ooh Andy

28 komentarzy:

  1. Perfekcyjnie!
    Idealnie!
    Cudownie!
    Czyli bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z videoblogiem. Świetnie prezentujesz się przed kamerą:) Obserwuję i liczę na rewanż:) http://modnesisterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Baaaardzo mi miło! A do Ciebie już zaglądam :)

      Usuń
  3. Świetne spodnie i cudowny płaszcz. Aż dziw bierze, że był taki tani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się mega zdziwiłam, dlatego się długo nad zakupem nie zastanawiałam :)

      Usuń
  4. Hi dear, really nice blog, what do you think to follow each other?
    I’ll wait for you on my blog…
    Kiss and have an happy start of week
    Vendy

    NEW POST
    follow me on:
    the simple life of rich people blog
    instagram @ thesimplelifeofrichpeople

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank u:) I have just visit your blog ald follow you :)))) Fantastic page!!!! <3

      Usuń
  5. Płaszcz jest niesamowity! Piękny print!!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk jest mega. Zresztą jak już wcześniej wspomniałeem uwielbiam Cię. Zresztą masz styl i klasę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten płaszczyk przebija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz!
    Płaszczyk jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz !!! świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza bluza bluza! mam na nią coraz większą ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko idealnie połączone...płaszczyk mega, uwielbiam motywy zwierzęce, w bluzie się zakochałam. A torebka...no wiadomo extra. Ślicznie wyglądasz. Oczywiście obserwuję :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look:) gratuluję upolowanego płaszczyka zwłaszcza, że mi też się udało:p podobają mi się rurki, no i Kors... Dodaję do obserwacji i zapraszam też do siebie:)
    pozdrawiam
    http://allaboutwomanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!