piątek, 2 listopada 2012

Ponczo podane z klasą

Kilka dni temu w mojej szafie zagościła bawełniana tkanina w formie czworoboku z otworem na głowę. Mowa oczywiście o ponczo!!!!

Idealnym dodatkiem do mojego ponczo okazały się dłuższe rękawiczki. Kilka dni temu zakupiłam je w najstarszej pracowni rękawiczek w Polsce "T.Kowalski". Do tego czarne legginsy i kozaki koniecznie na wysokiej szpilce. Musiałam pomyśleć także o odpowiedniej fryzurze. Eleganckie upięcie, które wykonałam w salonie HairXtend, dodało smaku całej kompozycji. Jak Wam się podoba ten look? Czekam na Wasze komentarze. 








Ponczo_Massimo Dutti
Rękawiczki_Pracownia Rękawiczek T.Kowalski
Torebka_Michael Kors
Legginsy_H&M
Buty_Aldo
Włosy i fryzura_HairXtend

Zdjęcia: Anita Kot


44 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :)
    Bardzo fajny blog i stylizacje :) trafiłam tu z MD :)
    Dodaje i zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam :)
    Marta :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Już zaraz zaglądam do Ciebie. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ojej jakie piękne to ponczo!!!Też chcę takie!Fajnego prowadzisz bloga chętnie tu wróce bo już sobie obserwuję ;) w wolnej chwili zapraszam do siebie
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))) Twojego bloga też już obserwuję i często odwiedzam :) pozdrawiam!!!!

      Usuń
  3. Pończo jest prześliczne, w ogole cala stylizacja bardzo udana:)
    Dziekuje za odwiedziny i komentarz :*

    www.livienlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) Twój blog już obserwuję, super masz sety!!!! Pozdrawiam!!!!!

      Usuń
  4. ulalala, prezentujesz się nieziemsko na tych zdjęciach, jestem zachwycona! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za elegancja i seksapil! Ponczo super i te włosy, zrób proszę posta jak je uczesać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))) Fryzurkę zrobiono mi w Hairxtend (www.hairxtend.pl) - tam doczepiałam włoski na klipy :)jak bede tam kiedys następnym razem to bede robic zdjęci jak kok po kroku zrobie te fryzurke :) Buziaki!!!!

      Usuń
  6. stylizacja jest cudowna, niezwykle do ciebie pasuje! filmik super, chociaz moze troszke za krótki :P ja rowniez zapraszam Cie kochana do swoich filmikow, na blogu są linki po prawej stronie :) w ogole jeszcze z mila chcia dodaje do obserwowanych, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) byłam tez na Twoim blogu. Super filmiki, świetnie je montujesz. Jakim programem działasz? Blog obserwuję i z przyjemnością będę zaglądac :) buziaki!!!

      Usuń
  7. Śliczna z Ciebie kobieta ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej dziękuję :) mi bardzo spodobało się Twoje ponczo i od dłuższego czasu szukam jakiegoś fajnego i nic! Twoje z chęcią bym przygarnęła. szczęściaro ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jakby co to kupiłam je w Massimo Dutti. Jeszcze szare były, ale ten kolor był cieplejszy wiec bardziej pod moją karnację :)

      Usuń
  9. piękny zestaw :) ponczo jest świetne, a torebkę chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))) Twoje sety są super!!! Bloga już obserwuję. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Torebkę kupiłam w Chiarze na Nowym Świecie w WArszawie. ZAkochłam sie w niej od pierwszego wejrzenia :)))

      Usuń
  11. Muszę sobie kupić jakiś poncho bo strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie :) Zachwycałam się Tobą na MP :) Ponczo , fryzura buty... normalnie całość... Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Twoje sety też są rewelacyjne!!!!! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. super pomysł z tym filmikiem i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalne ponczo :) i przepiękna torba!

    OdpowiedzUsuń
  15. To ponczo jest na prawdę świetne.I rękawiczki bardzo mi się podobają.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite ponczo! :) Cały zestaw jest bardzo elegancki, każdy szczegół jest dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny set!
    Wszystko idealnie dopasowałaś, buty, ponczo, torebka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, bardzo elegancki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie idealne zestawienie :) ponczo prześliczne jak właścicielka :) Nawet w przysłowiowym worku od ziemniaków wyglądałabyś ładnie i wszyscy by taki worek chcieli :P :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponczo jest świetne. Bardzo fajnie wypadłaś w filmiku - tak naturalnie :))
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne szpile!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!