sobota, 15 grudnia 2012

Coraz modniej na Mysiej [FOTORELACJA]

Weekend od piątku zaczął się u mnie bardzo modowo. Za chwilę zobaczycie fotorelację z otwarcia butiku UFUFU, Filip Roth oraz Kamili Gawrońskiej. A miało to miejsce na Mysiej 3 (lokalizację tę znacie już z mojego bloga - tych, którzy na blogu są pierwszy raz, zapraszam na relację z warsztatów zapachu - KLIK).





Mimo piątkowego zmęczenia (sesja, weekendowe zakupy, praca), nie mogłabym chociaż na chwilę nie zajrzeć na Mysią 3. Po prostu uwielbiam wieczory, podczas których mogę zobaczyć nowe, inspirujące mnie projekty. Na czym przez dłuższą chwilę  zawiesiłam oko?

1. Rękawiczki Kasi Kmiecik - dla mnie numer jeden.  Zrobione z imitacji futra lamy kosztują 150 złotych. Niebawem z pewnością będą moje. Was też zachęcam do ich zakupu. Idealne na obecną pogodę.



Tutaj z autorką genialnych rękawiczek - Kasią Kmiecik

2. A do kompletu obszerny szal


3. Kobalt czy fuksja? Wszystko zależy od Waszego nastroju. Tunikę Michała Starosta możecie raz nosić, będąc focus on fuksja, innym razem odwrotnie. Cena - 250 zł.







4. Jak trzepoczące skrzydełka owadów... Moje oko zwróciła sukienka Kamili Gawrońskiej. Kolor, fason, dodające lekkości wykończenia. Zachęcam Was także do zerknięcia na inne projekty Kamili - KLIK




5. I na koniec coś dla Panów - ale tylko tych lubiących puścić oko do mody. Dzięki Kasi Kmiecik garnitur nie musi być nudny. Ale drogie Panie - bądźcie ostrożne! Garnitury te mogą przyćmić Wasze wieczorowe kreacje :)




A tego wieczoru miałam na sobie mój nowy T-shirt firmy Type Dreamers, melanżowy komin River Island, czarne rurki, lity Lovy.pl i moją nieśmiertelną torbę Michaela Korsa. Dodatków tym razem niewiele. Całą uwagę chciałam skoncentrować na bluzce i widniejącym na niej nadruku. "Good thinking makes you good looking" - niby proste, ale często o tym zapominamy.






Spodnie_Zara
Komin_River Island
Buty_Lovy.pl
Zegarek_Tissot
Bransoletka_GlamArts
Kolczyki_Glitter.pl
Torba_Michael Kors

Zdjęcia_Darek Senkowski

Zostawiam Was z postem. Dajcie znać, czy wpadło Wam coś w oko. A ja uciekam na targi mody Mustache Warsaw. Jak będzie fajnie (a pewnie będzie), to jutro kolejna fotorelacja. Buziaki :*

A jeszcze na koniec zdjęcia rysowanej światłem Warszawy. Jak mój fotograf wracał do domu, tak go jakoś mocno zainspirowało.





Zdjęcia_Darek Senkowski

18 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia warszawy :)Fajna fotorelacja a w szczególności spodobał mi się twój t-shirt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje fotorelacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa z moich snów,Warszawa moich marzeń,przepiękny blog AW

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki, szczególnie z wielgachnymi rękawiczkami, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz, rękawiczki wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz kochana;) Gdzie zakupiłaś torebkę?

    Pozdrawiam,
    Anna ANTJE z bloga http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*. A torebkę kupiłam w Chiarze na Nowym Świecie w Warszawie. Nie wiem czy jeszcze są, ale tam co chwila są fajne rzeczy Korsa. A poza tym teraz Kors już na całe szczęście w Galerii Mokotów :)

      Usuń
  7. Lity są re-we-la-cyj-ne <3
    Pozdrawiam kochana, i zapraszam do mnie :* może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy -rekawiczki i szal takie to bym chciala bardzo alez by bylo cieplo - pięknie wygladałas i kurde musze sie w koncu wybrac na stare miasto na iluminacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam rano zdjęcia, które mi Darek przesłał to też byłam zachwycona. Też musze się wieczorem któregoś dnia wybrać :)

      Usuń
  9. I like your look!!!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ;) cudna torebka i lity <3 obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!