czwartek, 29 listopada 2012

Ponczo na co dzień!


Nie wiem, czy pamiętacie moją pierwszą stylizację z ponczo. Jeśli nie, to możecie ją zobaczyć TUTAJ. Trochę czasu od tamtego setu już minęło, i w między czasie do mojej szafy trafiło kolejne ponczo. Tym razem trochę mniej eleganckie, bardziej do noszenia na co dzień, pasujące na każdą porę roku. Ale zima jak dla mnie jest na takie ponczo najlepsze. Zarzucam je zamiast szalika i puchowa kurtka błyskawicznie ma odświeżony look.

Do tego outfitu dorzuciłam duże retro kolczyki i bransoletę w tym samym klimacie. Ta musiała jednak trafić na rękawiczkę, już od kilku tygodni nie wychodzę bez nich z domu. Aż strach pomyśleć, co będzie za kilka dni. Prognozy nie wyglądają zbyt optymistycznie.

W tym secie pojawiły się także moje nowe kozaki sznurowane przez całą długość. Długo takich bucików szukałam. W końcu znalazłam w ofercie sklepu internetowego merg.pl. Do wyboru było kilka kolorów. Po naprawdę długich rozważaniach zdecydowałam się na takie szaro-brązowe. Ciekawe jak Wam się podobają? No i jak oceniacie moje drugie ponczo, ładniejsze od pierwszego?



















Ponczo_Glitter
Kurtka_Liu Jo
Torba_Tosca Blu
Buty_Merg.pl
Getry_Calezedonia
Kolczyki_Glitter
Bransoleta_Glitter

Zdjęcia_Jacek Zamski

19 komentarzy:

  1. Świetny jesienny zestaw! Ponczo jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś! i widać, że doskonale czujesz się przed obiektywem :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ajć!! Tastylizacja jest cudowna!!! Cudowne zdjęcia!! cudowne poncho!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ciebie też już odwiedziłam. Super sukienka andrzejkowa!!!

      Usuń
  4. Jakie cudne, etniczne wzory, a torba - zachwycająca!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło. Zaraz zaglądam do Ciebie :)miłego wieczoru

      Usuń
  5. Świetny zestaw :) wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponczo jest piękne ja tez je uwiebiam :) zresztą mój ostatni post właśnie jego dotyczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, widziałam i bardzo mi się Twoje ponczo spodobało :) Ja też pokochalam ponczo!!! Pozdrawiam i miłego wieczorku :)

      Usuń
  7. Ponczo swietne, a torebka zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prześliczna i masz świetny styl! Nie wiem czemu nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej! Będę tu częściej zaglądać, podoba mi się!
    buźka i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Ja też już obserwuję Twojego bloga. Wielu ciekawych rzeczy można się z niego dowiedzieć. Super że do mnie trafiłaś, bo dzięki temu znalazłam Twojego bloga :). buziaki :*

      Usuń
  9. This outfit is sooooooo lovely!!!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia i świetna stylizacja. W torbie się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, kolorystyka dobrze współgra z Tobą.

    OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!