poniedziałek, 12 listopada 2012

Koronka na ostro

Kilka dni temu w mojej szafie pojawiła się kolejna koronkowa bluzka. Tym razem w wersji bardzo ugrzecznionej z kołnierzykiem i baskinką. Ale słodko się zrobiło :). Ja jednak postanowiłam ten lukier przełamać ramoneską, ćwiekami i innymi ostrzejszymi dodatkami.

Ramoneska koniecznie kolorowa - w tym sezonie w szafach zostawiamy przecież czarne skóry. Burgundowa przykuła moje oko kilka dni temu w H&M. Torebka z ćwiekami dodała już maksymalnej pikanterii. Kupiłam ją za 115 złotych w sklepie Glitter. Podobnie jak dodatki - wiszące czachy na uszach i drapieżną łapę na łańcuszku. Do całego setu dorzuciłam jeszcze moje klasyczne długie kozaki na szpilce.

A z czym Wy łączycie koronkę?





 





Ramoneska_H&M
Bluzka_Orsay
Torebka_Glitter
Naszyjnik_Glitter
Kolczyki_Glitter
Pierścionek_Amber Moda
Kozaki_Aldo



23 komentarze:

  1. Bajka...ramoneeska i reszta cudna jest. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, nogi fakt a z do nieba...wszystko genialne dobrane, zapraszam do siebie na bloga. Ps, jeśli będę w warszawie polecam się do zdjęć. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Do Ciebie wpadam bardzo często, masz świetny styl. Taka miejska nonszalancja :)

      Usuń
  2. Super wyglądasz! ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale nogi...
    stylizacja piękna, ale te nogi... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) dziękuję, ale już nie przesadzajmy. Nogi jak nogi ;)Twoje też są super!!!!

      Usuń
  4. fantastyczny zestaw- wszystko dopracowane. wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, wszystko mi się tutaj podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jest genialna :) torebka jest cudowna :)
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka z Glittera za 115 zł :) Super jest! Zaraz do Ciebie wpadnę :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie ,kolor ramoneski mnie obezwładnił :)) pięknie wyglądasz :) Pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a jesli chodzi o ramoneskę to początkowo chciałam czarną ale kolor ten też mnie oczarował :)

      Usuń
  8. Świetny look. Również posiadam tą ramoneske, jest wprostu cudownaaaa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka, uwielbiam baskinki :)
    Znalazłam Cię na Modnej Polce, z chęcią obserwuję i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!