niedziela, 16 grudnia 2012

Mustache Warsaw Yard Sale [FOTORELACJA]

U mnie kontynuacja modowego weekendu trwa. Za chwilę biegnę na Bilioneurobab do Hotelu Marriott. A tymczasem zobaczcie fotorelację z wczorajszych targów Mustache Warsaw Yard Sale. W warszawskim Soho na 4000 metrów zgromadzili się projektanci z całej Polski. Były zakupy, jedzenie, muzyka i przede wszystkim genialna atmosfera. Jak zawsze zobaczcie, co najbardziej zwróciło moją uwagę. Tym razem naprawdę ciężko było wyłowić perełki, bo wzrok biegał jak szalony od wystawcy do wystawcy. Mam zatem nadzieję, że niczego nie pominęłam.

1. Łyżwowrotki - od jakiegoś czasu wrotki wypierają rolki. Czyżby teraz i łyżwy!!!??? BoogieShop to jedyny w swoim rodzaju sklep z wrotkami!!!!


2. Melanżowa czapa - od dłuższego czasu takiej właśnie poszukiwałam. Na szczęście na targach natknęłam się na Emfaso.


3. Marka Pan tu nie stał doskonale wie, że mężczyźni kochają Zołzy. Ja też coś wiem na ten temat :)




4. Pióropusz - jak ktoś nie kupił pióropusza Anny Dello Russo dla H&M, firma Eliver służy pomocą.



5. Jeremy Scott for Adidas. Zawsze te projekty będą mnie zachwycać. A w swojej ofercie ma te produkty Worldbox.





6. Podusia dla śpiocha


 7. Walonki IVAN boots to nowoczesna wersja czczonych w Rosji walonek. Jak się dowiedziałam w Moskwie otworzono nawet Muzeum Walonki. Ale nic dziwnego, że tam walonki traktuje się jak bohaterów narodowych. Utrzymują ciepło nawet w temperaturze -60 stopni, a podczas wojny było to bardzo przydatne.


8. Książę gdzie jesteś? Firma Shameless pomaga w poszukiwaniach. Ja już na całe szczęście znalazłam, więc t-shirtu nie kupiłam. Ale jeszcze jakiś czas temu, koszulka z pewnością trafiłaby do mojej szafy.


9. Oto jest pytanie firmy Shameless.


10. I jeszcze na koniec dwa t-shirty firmy La Psyche



Ubranka i akcesoria rozchodziły się w mgnieniu oka. Jeśli ktoś nie spodziewał się tak wielu modowych perełek i wziął ze sobą zbyt małą ilość gotówki, to tuż pod SOHO zaparkował bankomat. Ale w kolejce trzeba było odstać swoje.



Dajcie znać, co wpadło Wam w oko :)

15 komentarzy:

  1. hate/love you - świetna koszulka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam być szczery czy miły! Świetne!

    Pozdrawiam,
    Kamil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi wpadła w oko :) Sporo fajnych koszulek było. Również pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

      Usuń
  3. Koszulki od PaniNorris mega! Najlepszy zakup na mustache:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia!
    zapraszam do siebie!
    http://speak-of-fashion.blogspot.com/2012/12/winter.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna czapa! :D
    Zapraszam do mnie->http://truskawka-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze są walonki,bo mrożna zima się zbliża. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulki są genialne :) ta z napisem ZOŁZA idealnie by do mnie pasowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice pictures *_* your blog is very lovely and interesting <3 im glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega targi!Koszulki świetne!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiadajac na pytanie - mi wpadla w oko autorka bloga, zwlaszcza z napisem "zołza" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely blog! Great pictures :) I really like your blog header ^^

    I would appreciate it if you visit my blog too! :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne napisy na koszulkach, zwłaszcza ta zołza ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można kupić poduszkę- misia? Świetna!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!