czwartek, 13 grudnia 2012

Tik tak, tik tak...STOP!!!


Dzisiaj pomysł na zimowy, spacerowy, trochę melancholijny look. Zainspirowana filmem Anna Karenina, kilka dni temu kupiłam futrzany kołnierz. W nieco uwspółcześnionej wersji, ale i tak zdziałał swoje. Ten drobny futrzany element na moment zatrzymał dla mnie czas. Gdy tylko go założyłam, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zapomniałam biegu, pośpiechu, tykającym zegarze. Niesamowite jest to, jak bardzo ubranie, które mamy na sobie, wpływa na to jak się zachowujemy, poruszamy, pozujemy do zdjęć.

Za chwilę Waszą uwagę zapewne zwróci bransoleta z cameą, którą mam na rękawiczce. Bransoletę znalazłam któregoś dnia, szperając w szkatułce mojej babci. Istne cuda tam można znaleźć, a w momencie poszukiwań znowu czas się zatrzymuje. Pewnie też macie swoje doświadczenia, przegrzebując szafy swoich mam i babć. Piszcie, komentujcie, oceniajcie...

PS. Zapraszam Was także do polubienia mojego profilu na Facebooku! Będzie mi bardzo miło :*














Kołnierz_Tatuum
Kurtka_Liu Jo
Buty_Lovy.pl
Bransoleta_Vintage
Rękawiczki_Sisley
Torebka_Michael Kors

Zdjęcia_Darek Senkowski

17 komentarzy:

  1. Nie miałam ani chwili aby do tej pory wybrać się na Anne Kareninę, ale bilety na niedzielę już zakupione:) Nie mogę się doczekać aby zobaczyć ten film.
    Kołnierz ekstra!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo się podobał, ale ja bardzo lubię tego typu kino. Buziak i miłego wieczoru :)

      Usuń
  2. Oo jak ładnie :) Fajne te zdjęcia przy prezentach haha ;3
    Miłego wieczorku życzę :)

    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle swietne fotki :)
    kolnierz jest genialny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja stylizacja jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyruszam na poszukiwanie takowego kołnierza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie fajny pomysł na zdjęcia ; p


    obserwujemy ? ?
    zapraszam do mnie : mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne zdjecia. Kolnierz cudny, i kozaczki tez;) Wogole fajna babka jestes i w dodatku potrafisz sie niebanalnie ubrac;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) kołnierz jest cudowny, uwielbiam futrzane dodatki, no i Kors.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komin rewelacyjny...
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm love your vintage bracelet! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny komin, choć wolałabym bez pomponów, kurtka i torebka też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz :) piękne buty i torebka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołnierz jest świetny! Sama kilka dni temu oglądałam ten film i nie tylko futrzany kołnierzy czapka mnie zachwyciły, ale nawet te inne kreacje, sukienki, płaszcze. Naprawdę prześliczne kostiumy były w tym filmie.

    Widzę, że u Ciebie taki kołnierz wygląda genialnie, może się sama skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak świątecznie , podobają mi się kozaczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!