poniedziałek, 10 grudnia 2012

Dancing with snow flakes

Śnieg na całe szczęście jeszcze się nie rozpuszcza i nadal jest pięknie i biało. A taka sceneria to istny raj do zdjęć w plenerze. I nawet mróz nie jest w stanie mnie wystraszyć. Ale trzeba się ciepło ubrać. Ale ciepło, nie znaczy nudno! Mnie nastrój zawsze poprawia czapa - panda. Ale w tym secie, chyba najciekawszym dodatkiem jest filcowa torba, która - UWAGA UWAGA -świeci po otwarciu (idealne dla nas - przecież ciągle w tych wielgachnych torbach czegoś poszukujemy. Światełko pędzi więc z pomocą).

Kilka dni temu w mojej szafie pojawiła się bluza z ćwiekami. I teraz pytanie, jak nie zasłonić ćwieków puchówką, a nie zrezygnować z ciepła. Ja ubrałam się na mega skuteczną cebulkę. Pod bluzą miałam więc dwie ciepłe bluzki z długim rękawem, a na wierzch zarzuciłam jeszcze kożuszkową kamizelkę. Szczelna góra pozwoliła mi dodatkowo szaleć w rajstopkach i krótkiej spódniczce-bombce. Ta ostatnia też zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy i dodaje mi energii. Dlatego zimą nie mam zamiaru z niej rezygnować. Oczywiście nie mogłam zapomnieć o szaliku, rękawiczkach i  butach, które dodatkowo ociepliłam getrami. I tak oto w niedzielne popołudnie, wśród tańczących płatków śniegu, zabawiałam się modą . I było mi mega cieplutko!!!!



















Bluza_Stud
Spódnica_Terranova
Kamizelka_Orsay
Torba_Hedoco
Buty_kupione w Lizbonie
Getry_Glitter.pl
Czapka_Primark
Szalik_H&M
Rękawiczki_Sisley

Zdjęcia_Jacek Zamski

39 komentarzy:

  1. uroczo wyglądasz w tej czapce ;) ogólnie zestaw bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia - bardzo mi się podobają. Torba świecąca? - brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. really great Pictures! I love your cap and your boots :-)
    Have a nice time! Best wishes Kira

    ***schuhRei.ch***

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw, czapa śmiechowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo takie ciwekowelove to ja uwielbiam - wspaniale pozytywnie normalnie chyba zime polubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w torbie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw a ta tobra .... extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia :)
    bluza i torebka megaaaa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. torba nie w moim stylu ale reszta jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie torba the beściak, oldschool stykówa:) Czapeczka przednia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka bardzo ciekawa no i słodka czapunia. Fajne te śniegowe zdjęcia :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoją czapkę! Świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz więcej niż genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. this is such a cute winter outfit, and you look super adorable in the beanie/hat!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jeden z zabawniejszych zimowych looków jakie ostatnio widziałam :) cudownie ! <3 taka zimę kocham :P

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, pozytywne zdjęcia! :D


    zapraszam dO MNIE!
    Może obserwujemy ? :)


    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa torba!I czapka z uszkami misia-wyglądasz w niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygladasz bosko w tej czapie ;) jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I have a hat just like that! very cute!

    www.helielyb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nice outfit! let's follow each other. follow and I follow back.

    fromprovince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A Ty piękna dalej czarujesz nas cudownymi stylizacjami. Cudownie ! :)
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej, urody to ja ci zazdroszczę, :)
    Czaaapa <3

    http://pamietnikollu.blogspot.com/
    Brakuję mi paru obs, do 100 !

    OdpowiedzUsuń
  24. masz piękną czapkę :) ogólnie, bardzo fajna stylizacja;) może poobserwujemy? ;):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje Wam wszystkim za przemiłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mamy taką samą czapkę! Niestety ja jej chyba na blogu nie pokażę, bo wyglądam w niej cokolwiek kiepsko (zakupy on-line... ;)
    A Tobie pasuje bardzo. To jest nie-spra-wied-li-we ;)

    Ps. Swietne zimowe zdjęcia, takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pour jouer à la roulette en ligne, sachez qu’il existe différentes formules : la roulette américaine, européenne, française et la roulette progressive. Pour tout savoir et bien comprendre ces différentes variantes, nous vous proposons ici un guide explicatif complet.Commençons avec le plus difficile : la roulette américaine. C’est celle qui compte le plus de numéros, elle compte 38 créneaux de taille absolument identique. Les cases numérotées 0 et 00 sont les seules cases vertes, quand la bille tombe dans l’une de ces cases vertes, les gains reviennent à la banque. Les 36 autres numéros sont répartis équitablement et par alternance entre les couleurs rouge et noire.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!