wtorek, 20 listopada 2012

Szus na shoes!

Kochani, zanim zaprezentuję nową stylizację z ich udziałem, to od razu muszę Wam je pokazać. Wczoraj normalnie oszalałam na ich punkcie i musiałam je kupić :). Umówiłam się na kawę z koleżanką na warszawskim Pacu Teatralnym. Gdy przybyłam na miejsce, okazało się, że moja zawsze punktualna koleżanka, tym razem się spóźni. Mając 30 minut czasu, postanowiłam pospacerować po otaczających plac uliczkach. W jednej z nich natknęłam się na salon z butami Shoes, a tam na wystawie były one :)))) Zobaczcie tylko:



Jak się dowiedziałam, buty są marki United Nude i są jej flagowym modelem o nazwie Mobius. Nic dziwnego, że są na pograniczu mody i designu, bo firmę założyli architekt i szewc. But ten to pojedyncza opaska, tworząca jednocześnie obcas, podeszwę, wkładkę i korpus buta.

Buciki nie dość, że są futurystyczne, to bardzo wygodne. Dzisiaj miałam sesję z ich udziałem, a w najbliższy weekend z pewnością razem ze mną zaszaleją na klubowym parkiecie.


Mnie spodobały się akurat te buciki, ale w sklepie było także wiele innych ciekawych butów. Znajdziecie je, klikając w poniższą czerwoną torebeczkę:


A inne moje typy to:





8 komentarzy:

  1. ostatnie buty - ok, reszzta kicz wg mnie :)

    pozdrawiam i zapraszam:

    www.monique-rehmus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ZDAR-y są kultowe! To nie są zwykłe walonki - są ocieplone owczym futrem i generalnie są mega! Tylko cholernie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. love the first shoes! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Mexicane!!! :) gdybym miala tylko tyle kasy to juz dawno bym je kupila:) kowbojki w ogole sa ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... Interesujące i bardzo oryginalne buty ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!