poniedziałek, 5 listopada 2012

Kobiecość pisana złotem

Kochani, jutro stylizacja w klimacie bordo. Dzisiaj zaś postanowiłam zaprezentować Wam biżuterię, w którą zaopatrzyłam się kilka dni temu. Niektóre z tych akcesoriów wykorzystałam w kolejnej stylizacji.

Wszystko, co widzicie na zdjęciach poniżej, jest w złotych barwach. Otóż zauważyłam taką zależność, że im jestem starsza, tym częściej rezygnuję ze srebra, właśnie na rzecz złota. Bardziej dostojne, bardziej szykowne, bardziej kobiece - takie właśnie jest złoto w porównaniu z niewinnym, dziewczęcym srebrem. Ale jedno dla wszystkich błyskotek jest wspólne - "diamenty to najlepszy przyjaciel każdej kobiety". Zgadzacie się ze mną?

















Pierścionek bordo _ Glitter, Warszawa, Centrum Handlowe Sadyba, 34 PLN
Pierścionek kula _ H&M, 10 PLN
Naszyjnik ze złotą kulą _ Glitter, Warszawa, Centrum Handlowe Sadyba, 34 PLN
Diadem _ Glitter, Warszawa, Centrum Handlowe Sadyba, 10 PLN
Zegarek _ Michael Kors, 1100 PLN
Kolczyki _ Accessorize 14 PLN

12 komentarzy:

  1. Mam ten pierścionek z kulką, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pierścionek cudowny :)
    Wszystkie błyskotki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wizytę super biżuteria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog prowadzisz. Fajnie ze moje nowe świecidełka Ci się spodobały ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Jako 20sto latka nie przepadałam za złotem.. teraz wręcz szaleję za nim :D Twoje cudo na głowie mnie urzekło! :) Boskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę że miałyśmy podobnie :) A moje cudo na głowie kosztowało 10 zł :) I na głowę, i na rękę i na szyje. W innych kolorach rzemyki też były :)

      Usuń
  5. Przepiękne pierścionki i naszyjnik! :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Już tak długo szukam tego pierścionka z kulą!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!