niedziela, 25 listopada 2012

Ubrana w zapach...


Już Marylin Monroe uważała, że chodzenie spać w samym zapachu jest najbardziej kuszące. Po piątkowym wieczorze bezwarunkowo zgadzam się z tym stwierdzeniem. Wybrałam się na warsztaty zapachowe.

Fot. Darek Senkowski

 

To spotkanie niesamowicie zaangażowało moje zmysły! Dowiedziałam się jak idealnie dobrać garderobę zapachową, dlaczego niektóre zapachy uwodzą, jak spowodować, żeby poprzez zapach traktowano nas z większym respektem, co zrobić, jeśli chcemy, żeby zapach nas odmłodził, lub też dodał powagi. 

Piżmo, ambra, irys, jaśmin - miałam okazję powąchać wszystkie te składniki, z których tworzy się perfumy. Teraz na pewno zdecydowanie swobodniej będę się poruszać po perfumeriach i kreować swój wizerunek właśnie poprzez zapach. Jeśli nie miałyście jeszcze okazji uczestniczyć w tego typu evencie, to mocno Wam takie wydarzenie polecam. O kolejnych warsztatach dowiecie się na stronie Senselier.



Fot. Darek Senkowski
Fot. Darek Senkowski

11 komentarzy:

  1. OJ,ja też strasznie zazdroszczę : D

    Świetna relacja♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie : )

    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Tobie również, i już pędzę do Twojego bloga :). Dzięki za obserwowanie!

      Usuń
  2. CIekawe warsztaty, o zapachowych nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były baaaardzo ciekawe! :) A też pierwszy raz o takich usłyszałam. Polecam Ci, jak będziesz o takich słyszała!

      Usuń
  3. Super,ja tez uwielbiam perfumy :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące zajęcia, może podzielisz się z nami zdobytą wiedzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko opisać, ale jutro wrzucę na bloga karteczkę, którą dostałam :)))

      Usuń
  5. super sprawa z tymi warsztatami, jeżeli kiedyś ktoś u mnie takie zrobi również pójdę:D obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztaty były super! Dzieki za dodanie do obserwowanych :) Biegnę do Ciebie :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania!!!!