piątek, 30 listopada 2012

Andrzejki!!! Zakładam opaskę i lecę!

Jeszcze przed andrzejkową zabawą muszę na szybko zaprezentować Wam opaskę projektu Anny Blauth. Koniecznie zobaczcie inne jej akcesoria. Ja tymczasem opaskę zakładam do małej czarnej i śmigam po wróżby :) Chyba fajny dodatek wybrałam na ten wieczór? Dajcie znać, pewnie komentarze odczytam i odpowiem na nie jutro. Buziaki :***




A, i mam jeszcze dla Was kilka inspiracji andrzejkowych :) Pozdrawiam, udanych wróżb i bawcie się dobrze w ten szczególny wieczór!!! :*








22 komentarze:

  1. opaska fajnie wygląda, jest wyrazista i nadaje charakter, świetnie inspiracje:) zapraszam w wolnej chwili do mnie, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bardzo się sprawdziła. już obserwuję Wasz blog :)Swietny pomysł miałaś na niego!!

      Usuń
  2. Wyglądasz przepięknie z tą opaską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, post ,genialny styl ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaska jest świetna! Tak naprawdę dzięki niej nie potrzebujesz żadnych innych dodatków :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaska fantastyczna, do małej czarnej idealna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta opaska, zerknę na inne projekty:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta opaska!!! Mam nadzieję że zabawa udana była )))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!