piątek, 9 listopada 2012

New little things


No i pogoda pokrzyżowała mi plany. Byłam dzisiaj umówiona z fotografem na sesję, ale deszcz niestety mi to uniemożliwił. Zwłaszcza, że stylizacja do najcieplejszych nie należała. Mam nadzieję, że jutro się uda, tymczasem prezentuję Wam nowe rzeczy, które znalazły się w mojej szafie. Oczywiście część z nich wykorzystam przy kolejnym secie. Oby jutro było cieplej :)















Torebka_Glitter, 119PLN
Ramoneska_H&M 129PLN
Bluzka_Orsay 149PLN
Naszyjnik dłuższy_Glitter 49,90 PLN
Naszyjnik z kolcami_Glitter 64,90 PLN
Kolczyki_Glitter 34,90 PLN
Pierścionek_Glitter 8,90PLN

7 komentarzy:

  1. ta pogoda wszystkim krzyżuje plany :/
    za to nowości świetne,biała, koronkowa bluzka jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam i czekam na posta ze stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jutro się udało :))) A w bluzeczce się zakochałam :)Buziaki!!!

      Usuń
  2. Bardzo dziekuje za mily komentarz :)
    Ja rowniez obserwuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW kurteczka świetna. ;)
    Miałabym do Ciebie małą prośbę. w wolnej chwili weszłabyś na mojego bloga? ja wiem że to jest strasznie oklepany sposób wybicia się, ale ja chciałabym tylko usłyszeć małą opinię ponieważ dodaje dopiero pierwsze posty ze swoimi stylizacjami. :)
    Dziękuję i pozdrawiam!
    www.whynot-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam, bo ta baskinka z koronki mi się bardzo podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  5. skóra i koroneczka jak najbardziej do mnie przemawiają ;) Nominowałam Twojego bloga, szczegóły na moim blogu :) zapraszam do wspólnej zabawy :*

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!!!! Ale miłą niespodziankę mi zrobiłaś :))) Bardzo dziękuję ;***

      Usuń

Zapraszam do komentowania!!!!