piątek, 30 listopada 2012

"Grazia" na polskim rynku - moja wideo-recenzja [VLOG]


Dzisiaj w moje ręce trafił pierwszy numer polskiej edycji magazynu "Grazia". Oczywiście do kiosku pobiegłam już z samego rana. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Magazyn różni się od magazynów dostępnych na polskim rynku, a co najważniejsze zawiera aż 55 stron poświęconych modzie i urodzie. Relacja z tego, co wyczytałam i co mnie zaciekawiło na moim vlogu. Zapraszam :) Komentujcie i dajcie znać jak Wam podoba się Grazia? Trafiła już w Wasze ręce?

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna video relacja :)
    Ale jak dla mnie za cicho mówisz do ustawionego podkładu...musiałam zwiększyć głośność żeby Cię usłyszeć a muzyka wtedy była za głośno....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak jest moda to chętnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawostki modowe w pigułce, świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!