czwartek, 15 sierpnia 2013

Zostałam gwiazdą blogosfery z L'Oreal Paris

Długi weekend rozpoczynam w bardzo dobrym nastroju. Moja praca, opisująca spotkanie z podkładem L'Oreal Paris, najpierw dostała się do finału, a wczoraj zdobyła pierwsze miejsce. Tym samym wygrałam kampanię reklamową dla mojego bloga. Konkurs organizowany był przez L'Oreal Paris, magazyn Cosmopolitan i portal Zeberka. Zadaniem było opisać swoje pierwsze spotkanie z podkładem True Match. 


To może szybko napiszę, co wygrałam. Już 20 sierpnia cały dzień spędzę w magazynie Cosmopolitan. Odbędzie się tam sesja zdjęciowa, którą będę stylizować. Sesja pojawi się w październikowym numerze Cosmopolitan.

Dodatkowo przybędą do mnie kosmetyki L'Oreal Paris, które oczywiście przetestuję na blogu.

Kampania reklamowa to najpiękniejsza nagroda, która mogła spotkać mój blog. Dlatego wszystkim, którzy w finale głosowali na moją pracę, chciałam bardzo gorąco podziękować. Buziaczki :*



9 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Czekamy na sesję , którą będziesz stylizować !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!! Wielka sprawa!
    http://anike-teller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie! Przyłącz się do Polskich Blogów Kobiecych na Świecie i zapraszam na rozdanie http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/2013/08/rozdanie-update.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaarrrrdzdzdzooo się cieszę.GRATULUJĘ i pozdrawiam.AW

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,warto bylo glosowac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Kochana!:) I czekam na recenzje i gazetę z Twoimi stylizacjami!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!