poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Stylizacja na poniedziałek


Poniedziałek już praktycznie za nami. Mam nadzieję, że jakoś wszyscy przetrwaliście. A propos tego "najgorszego dnia w tygodniu" proponuję Wam fajną koszulkę z nadrukiem "Dead on monday". T-shirt połączyłam z krótkimi szortami, balerinami, sportową torbą i mocną kolorową biżuterią.

Zapraszam :)

PS. Odkąd mam ten t-shirt uwielbiam poniedziałki, o czym świadczy także video które nagrałam :)


















T-shirt_Be U
Szorty_River Island
Torba_LV
Zegarek_Marea
Bransoletki_Anna Blauth

Zdjęcia_Charlotte




17 komentarzy:

  1. T-shirt nastrajający pozytywną energią! :) chyba powinnam sobie taki sprawić :) swoją drogą podoba mi się taki outfit pełen luzu i lekkości :) a pęczek bransoletek skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. oj każdemu przydałby się taki zastrzyk energii na poniedziałek:) świetny look:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) super wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta koszulka ;)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNIE,ale trochę niebezpiecznie.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, taki zwariowany zestaw. Podoba mi się ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana stópek sobie nie poparzyłaś na torach?:D
    Świetna stylizacja, a koszulka mistrzowska!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny T-Shirt :) piękne zdjęcia :) pomysł fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torba , a Twój makijaż bardzo nas zainspirował :D

    zapraszamy do nas:
    http://niejestesmyblizniaczkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pomysły na zdjęcia, stylizacja również bardzo mi się podoba, szczególnie koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie i ta torba, mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!