wtorek, 20 sierpnia 2013

Sesja dla magazynu Cosmopolitan z L'Oreal Paris

Wróciłam właśnie z wygranej przeze mnie sesji dla magazynu Cosmopolitan. Moim zadaniem była pomoc przy stworzeniu stylizacji pod hasłem "Zostań gwiazdą z L'Oreal Paris". Podczas tworzenia stylizacji, nagrano ze mną także materiał video, który niebawem będzie śmigał po sieci.

No to biegnę do szczegółów - oto co dzisiaj się działo. Najpierw trzeba było podjąć decyzję na jaki rodzaj makijażu postawić. Wybór był ciężki, bo firma L'Oreal ma w swojej ofercie całą masę produktów - zarówno tych bardziej klasycznych, z których może powstać chociażby make up nude, jak i całą gamę mocnych kolorów. A skoro gwiazdorska stylizacja, to taki musiał być również makijaż - także decyzję trzeba było przemyśleć. Następny etap to dobór fryzury, i to co kocham najbardziej czyli kreacji. W październikowym Cosmopolitanie będziecie mogli zobaczyć, co nam wyszło. Powiem tylko, że będzie na co popatrzeć. Tymczasem zapraszam do zobaczenia zdjęć, z tego co się dzisiaj działo w studio Cosmo.



Ambasadorki L'Oreal Paris - trzeba było się trochę zainspirować





Biżuteria przygotowana na sesję


Kosmetyki L'Oreal Paris - było w czym wybierać



Miałam możliwość poznać producenta sesji dla Cosmopolitana


Ubrania do stworzenia stylizacji - istny raj dla każdej modowej blogerki


Miałam przyjemność poznać przesympatyczne dziewczyny z L'Oreal Paris - organizatora akcji


Adam - twórca prawdziwych dzieł sztuki 


Wybór tych najlepszych zdjęć nie będzie łatwy. Każde kolejne wychodziło genialne. Bardzo jestem ciekawa, jaką Cosmopolitan podejmie decyzję.




Dzięki wygranej w konkursie, miałam możliwość poznać dziewczyny, które zajmują się produkcją sesji zdjęciowych do magazynu.


To był dla mnie wspaniały dzień. Pierwszy raz miałam możliwość współpracować przy powstawaniu sesji zdjęciowej. Za to wszystko chciałam bardzo podziękować wszystkim osobom z magazynu Cosmopolitan, całej grupy Marquard i firmy L'Oreal Paris, które miałam dzisiaj przyjemność poznać. Ze zniecierpliwieniem czekam na październikowy numer magazynu Cosmopolitan.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję bardzo, już nie mogę się doczekać efektów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale,gratuluję i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpracowałaś? Czy może raczej obserwowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to prawdy się boimy ? no to pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że tylko obserwowała - jestem modelką, miałam sesje w Marquardzie i zapewniam Was, że profesjonaliści nie dopuszczają przypadkowych ludzi z plebsu do organizacji sesji zdjęciowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba w swoich marzeniach jesteś modelką pracującą przy sesjach, skoro podpisujesz się jako Anonim. Pozdrawiam wszystkich zazdrośników.

      Usuń
  7. świetna rzecz :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!