czwartek, 8 sierpnia 2013

Geometryczna stylizacja

Dzisiaj post klasyczny, chociaż jak to zwykle u mnie bywa ze szczyptą oryginalności. Mam na myśli spódnicę z geometrycznym wzorem. Tak charakterystyczna, że przypasowała mi już do niej tylko czarna bluzka i złote dodatki. Oczywiście usta i paznokcie pozostawiłam w kolorze krwistej czerwieni.















Mam na sobie

Spódnica_Zara
Bluzka_Ralph Lauren
Naszyjnik_Glitter
Torebka_Michael Kors
Buty_Gibellieri
Zegarek_Michael Kors
Okulary_D&G

Zdjęcia_Charlotte


11 komentarzy:

  1. Genialna jest ta spódnica! Mnie urzekła w 100%, całą stylizację kupuję i jestem stanowczo na TAK! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że geometryczne ubrania mogą się aż tak świetnie prezentować. Z tego co widzę, to "diabeł tkwi w szczegółach" bo dodatki jak i reszta garderoby zostały do siebie świetnie dobrane. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, a buty mnie urzekły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja zestaw, buciki są Boskie!!!
    Bardzo fajny blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Zapraszamy do nas też. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja

    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana RALPH Lauren .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne, białe zęby :) Stosowałaś coś do wybielania ich, czy takie naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbyś kiedyś była w okolicach Krakowa to zapraszam na sesję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!