czwartek, 1 sierpnia 2013

Wieczorowe stylizacje

Dzisiaj razem z Glamouriną mamy dla Was dwie stylizacje wieczorowe. Na sesję zdjęciową wybrałyśmy więc luksusową restaurację Vivandier.


Glamourina zdecydowała się na sukienkę maxi i modny w tym sezonie wianek. Ja do krótszej sukienki z baskinką dorzuciłam fascynator. Więcej zobaczycie na video blogu:












Co ma na sobie Glamourina? Zajrzyjcie na jej blog KLIK!

A ja mam na sobie:

Sukienka_H&M
Naszyjnik_Glitter
Fascynator_Anna Blauth
Buty_StyleUp
Kopertówka_Glitter
Bransoletka_FLORart


4 komentarze:

  1. Obie stylizacje są świetne. Najbardziej podobają mi się buty i Twój "fascynator" (tak się nazywa to "coś" na włosach, prawda? :))

    P.S. Te wspólne posty to bardzo dobry pomysł. Widać więź między Wami i to jest naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!