środa, 21 sierpnia 2013

Miętowa stylizacja z bejsbolówką


Dzisiaj zmieniam styl. Z klasycznej elegancji na chwilkę wyskakuję i przenoszę się na plac zabaw. Jakiś czas temu odkryłam firmę Smoof&Loco specjalizującą się przede wszystkich w legginsach. Znajdziemy tam chyba każdy wzór lub print, o którym pomyślimy. Mnie w oko wpadły dwie pary. Dzisiaj pierwsza z nich - mięta i rowery!!!! Połączyłam je z miętowo-szarą bejsbolówką. Długo zastanawiałam się, czy wskoczyć w obcasy - jednak muszę Wam powiedzieć, że przy tego typu kolorze legginsów i tak ich wyrazistym wzorze, bez obcasów noga wygląda po prostu słabo. No chyba, że ktoś ma 178 i nogi aż do nieba :)








 


Legginsy_Smoof&Loco
Bejsbolówka_Colorshake
Buty_Bata
Pierścionek_Anna Blauth
Torebka_COS

Zdjęcia_Darek Senkowski


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

15 komentarzy:

  1. To zdjęcie, jak się bujasz świetne! :) A obcasy idealnie pasują do legginsów, a Ty jesteś taka chudzinka, że i w płaskich butach przy tych legginsach wyglądałabyś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie,jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie


    Zapraszam do mnie, dopiero startuje a aktualnie jest poszukiwana blogerka modowa do stałej współpracy.

    Jak możesz dodaj do obserwujących

    Y O L O - You Only Live Once

    OdpowiedzUsuń
  4. super
    wszystko pięknie dobrane

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie pomimo obcasów i tak wyglądasz słabo... niestety nam, niskim kobietom, w modzie wielu rzeczy nie wypada. tak jest z tymi legginsami. skracają Cię niesamowicie. kurtka jest świetna, choć sądząc po rękawach i jej długości jest zdecydowanie przyduża. jedyne co mi się w Twojej internetowej działalności podoba to występy w blogowych odcinkach z Natalią - w mojej opinii wypadasz naprawdę dobrze i naturalnie :)

    pozdrawiam,
    www.BALERINYDIANY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look! getry są genialne!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna bejsbolówka :)

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, a legii są po prostu MEGA!!!
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    marthasfashionshake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się bluza i to przełamanie stylu :)
    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!