czwartek, 29 sierpnia 2013

Paintball session

Mr. GUGU & Miss GO - znacie może tę markę? Jeszcze nie? No to koniecznie trzeba nadrobić zaległości. Genialna nadruki, feria barw, świetne motywy na legginsach. W dzisiejszym poście razem z Glamouriną postawiłyśmy na legginsy i kolorowe koszulki.

Miejsce do sesji dla marki Mr. GUGU & Miss GO nie zostało wybrane przypadkowo. Futurystyczne, neonowe wnętrza Gamp-Paintball zadbały o odpowiedni klimat. Dodam tylko, że dawno tak dobrze nie bawiłyśmy się podczas sesji zdjęciowej.

Dziękujemy Mr. GUGU & Miss GO za świetnie dobrane do sesji ubrania!!!











Legginsy, t-shirt_Mr. GUGU & Miss GO
Buty_Bata
Biżuteria_W Hand Works

Makijaż_Piotr Kałuża
Fryzura_Bartek Janusz

Zdjęcia_Sergio Lo Porto - www.modapokazy.pl
Paintball session

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna nowoczesna sesja :) Część już u Glamouriny widziałam :) Świetna bransoletki od W Hand Works, a ubrania od Mr. GUGU & Miss GO jak zawsze pozytywnie zakręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie będzie to komentarz hejterski lecz konstruktywna krytyka - niemniej jednak podejrzewam że w mig zniknie jak sen złoty ( tak jak i mój poprzedni ) jeśli jednak się pomyliłam i zechcesz podejść do tego odważnie i do krytyki się ustosunkować będzie mi bardzo miło

    ...zacznę od stylizacji , którą to stylizacją jest mi trudno nazwać ( pomijam już że Twoje looki nigdy nie były dla mnie udane - brak umiaru i klasy , naćkane jedno na drugim ) tu akurat mamy look w którym niby jest prosto i mało ale niestety Ty go nie czujesz , legginy i koszulka oki ale co z tymi butami na Boga ? co to ma być i do czego to ma w ogóle pasować ? przecież to typowy sportowo - dziewczęcy look i nagle jakieś bazarowe sandałeczki ...i uwierz - nie ma to nic wspólnego ze "sportową elegancją" - to zupełnie inny wymiar , totalnie Ci obcy , co udowodniłaś już w poprzedniej stylizacji z legginami , dodanej kilka dni temu o ile się nie mylę

    kolejna sprawa to już same zdjęcia i to pompatyczne nieudolne pozowanie , jakość zdjęć jak na sesję ( jak piszesz ) niezwykle mierna - ale w sumie to mnie nie dziwi , zapewne żaden dobry pro fotografik nie podjąłby się udziału w takim zabawnym projekcie

    pozowanie kolejna zabawna rzecz - te pompatyczne gesty i miny , ręka przy omdlewającej twarzy , tandetne wygięcia - dziś się to robi inaczej , nie wiem może nie oglądasz dobrej modowej prasy , a może po prostu nie potrafisz - w tym przypadku lepiej się za to nie brać

    przepraszam jeśli uraziłam ale mam już dość propagowania bylejakości - a niestety to właśnie robisz od dłuższego czasu :)

    pozdrawiam i mimo wszystko mam nadzieję na światełko w tunelu



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zacznę od tego, że ciężko mi się rozmawia z kimś kto pisze do mnie jako Anonim. Pozdrawiam i dziękuję za te niezwykle cenne wskazówki.

      Usuń
    2. przepraszam najmocniej , faktycznie wypadałoby się podpisać
      z tej strony Katarzyna ( o ile to coś w tej chwili zmienia ) ...wskazówki to raczej w tym wypadku słowa na wiatr - czego się obawiam

      Usuń
    3. Ok Kasiu,oczywiście masz prawo do krytyki. Tak się składa, że modą (a dokładnie dziennikarstwem związanym z modą) zajmuję się już kilka lat. Troszkę się przez ten czas nauczyłam. Oczywiście nikt nie jest idealny, i nigdy nie będzie tak, że wszystkim będzie się podobało to, co robisz. Nie wiem czym się zajmujesz, ale sama pewnie też o tym wiesz. Ale jeśli piszesz, że w moich stylizacjach jest brak umiaru, to to już jest troszkę zaskakujące. Albo pomyliłaś moje stylizacje z jakimiś innymi, albo po prostu coś chciałaś koniecznie napisać. nawet jeśli decyduję się na bardziej barwny strój, to dodatki ograniczam do minimum. Buty przy tej stylizacji (o których też wspomniałaś) są tak neutralne, że bardziej już chyba nie mogą być. Akurat do ubrań Mr GUGU and Miss GO, tylko nude pasowały. But nie zawsze musi dominować - podobnie jak torba.

      Teraz coś a propos zdjęć - akurat tę stylizację zrobiłam kilka chwil po zdjęciach, które wykonywał mi profesjonalny fotograf do sesji zdjęciowej z zawodowymi modelkami. Sesja niebawem pojawi się na blogu i w magazynach internetowych. Zapewne ją zobaczysz, skoro tak intensywnie śledzisz mojego bloga. Oczywiście mogę Cię irytować zarówno ja jak i moje stylizacje. Niestety muszę Cię rozczarować - są ludzie z branży, którzy chcą ze mną współpracować i to także dzięki nim blog cały czas się rozwija. Tak czy siak zapraszam do komentowania! Pozdrawiam! Paulina

      Usuń
    4. miło mi że ustosunkowałaś się do mojego komentarza , niestety nie widać tego że zajmujesz się dziennikarstwem modowym - przynajmniej ja tego nie widzę i zdecydowanie ani nie mylę twoich stylizacji ani też nie chciałam napisać czegoś na siłę i szczerze to ja jestem zaskoczona że nie dostrzegasz faktu jak bardzo czasem tego umiaru w Twoich wyglądach brak , powiem szczerze czasem mam dosłownie wrażenie że nakładasz na siebie wszystko co akurat chcesz lub musisz pokazać - to raczej trudno pomylić lub wyssać z palca

      ...co do ludzi z "branży" to doskonale zdaję sobie sprawę z faktu iż są tam różni ludzie ( jak wszędzie ) i profesjonaliści i cała masa szansonistów :) wiec nie dziwię się że są i tacy którzy chcą z Tobą pracować

      a czym się zajmuję - otóż zajmuję się modą :)

      pozdrawiam

      K

      Usuń
  3. Super sesja.Jesteś cudowna,a bluzeczki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na disco bardzo fajnie! Natalki nie poznałam w tych prostych włosach! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. buty fajne ;) ale szczerze, lepiej wygląda się na zdjęciach z uśmiechem, niż otwartą buzią

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie obie wyglądacie a leginsy fantastyczne są :)

    www.blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "..które wykonywał mi profesjonalny fotograf do sesji zdjęciowej z zawodowymi modelkami." a to rozumiem że ten fotograf który robi Ci zdjęcia o ten Zdjęcia_Sergio Lo Porto - www.modapokazy.pl nie jest profesjonalny...? a szkoda bo tak dużo robi Ci zdjęć i poświęca tyle czasu;/

    zastanów się nad tym co robisz i co na siebie zakładasz. Nie masz się czym chwalić pisząc ze pracujesz "w tej brany tyle czasu" bo tego po prostu nie widać tzn ostatnio...przesadzasz z nakładaniem byle czego;/ a na początku zapowiadało się tak fajnie, ładna dziewczyna, ładnie pozuje i ma ciekawe pomysły...szkoda...popraw to chyba że chodzi Ci tylko o masówkę a nie jakość;/

    Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze obydwaj Panowie są zawodowymi fotografiami. Bardziej chodziło mi o profesjonalna sesje, która miałam przed tymi zdjęciami

      Usuń
    2. A a proposTwojej uwagi na temat masowki nie mogę sie niestety zgodzić. Wybieram takie rzeczy i akcesoria na które mam danego dnia ochotę. Jak zapewne zauważyłas skoro trochę przegladasz mój blog są tu przeróżne stylizacjewww. Oznacza to ze konkretny zestaw dopasowuje do nastroju jaki mam danego dnia. A to modowa ruletka :)))

      Usuń

Zapraszam do komentowania!!!!