sobota, 31 sierpnia 2013

Camelowy post - stylizacja na co dzień


Jakiś czas temu w mojej szafie pojawił się bardzo fajny żakiet New Look. Niektórzy może go pamiętają. Długo zawracałam Wam głowę, czy wybrać czarny czy beżowy. Więcej osób opowiedziało się właśnie za tym camelem, który własnie w dzisiejszej stylizacji. Coś czuję, że nadchodzi na niego idealna pora pogodowa. Będzie miał teraz swoje pięć minut. Dzisiaj połączyłam go ze zwiewną sukienką w kwiatki, którą kupiłam w ubiegłym sezonie w Zarze. Zapraszam do komentowania i życzę miłego weekendu :*












Sukienka_Zara
Kurtka_New Look
Buty_Bata
Torba_COS
Naszyjnik_Glitter
Okulary_Ray Ban

Zdjęcia_Darek Senkowski
Camelowo na co dzień

15 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie,cudowna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw! podoba mi się zestawienie brązów z kwiatowym wzorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny set :) wyglądasz czarująco! :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz;)


    pozdrawiam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki slicznotko ;-) piekna sukienka i okulary ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ta stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ma idealny krój ! Wspaniale podkreśla Twoją figurę ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudnie,sukienka i naszyjnik bomba:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja zwłaszcza buty, pięknie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!