czwartek, 5 grudnia 2013

Sylwestrowa sukienka - ucieknij przed szarańczą


Cekinowo-brokatowy szał rozhulał się z sklepach na dobre. Dlatego już teraz polecam zaopatrzyć się z sukienkę sylwestrową. Jeszcze jest wybór, pełna rozmiarówka, a co najważniejsze, sklepów jeszcze nie opanowała szarańcza kobiet z wypisaną na twarzy rozpaczą "I co ja na siebie założe - za kilka dni przecież sylwester".

No to szybko zapraszam na moją propozycję. 
















Skąd sukienka? Na jaka okoliczność ją założyłam? 

Teatr to także doskonała okazja, żeby zaszaleć z brokatem. Zwłaszcza, jeżli wybieram się tam do pracy. Niebawem dam znać, co robiłam podczas spektaklu "Dwie połówki pomarańczy" w Teatrze Capitol. A miałam na sobie.

Sukienka_Reserved
Naszyjnik_Glitter
Buty_Aldo
Torebka_Carolina Herrera
Sweter_Reserved




13 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka,myslę,że też taka zdobędę

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelika Barbara
    Masz cudne ciało zazdroszczę :) Pięknie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka ;) az żal, że nigdzie się na sylwestra nie wybieram

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, świetna figura!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię brokatu, ale na Tobie wygląda to super. I przepiękne tło zdjęć. Wspaniała kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna
    marta310895@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest ta sukienka. Właśnie ze szpilkami wyglądasz w niej obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna dopasowana sukienka. Świetnie że ma odkryte plecy

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!