poniedziałek, 2 grudnia 2013

Różowa pantera, czyli graficzne cętki



Dzisiaj cętki graficzne, czyli coś, co w tym sezonie pojawiło się na wybiegach takich domów mody jak Burberry, DKNY, Moschino. Catwalk zamienił się u nich w trójwymiarowy obraz opartowy. Pewne jest, że graficzne wzory świetnie komponują się z prostymi formami i jednolitym kolorem. Ja jednak postanowiłam zaszaleć i w mojej stylizacji graficzny wzór spotkał się z moro. Bo jak już doskonale wiecie lubię troszkę poekperymentować. Inna stylizacja w tymi samymi spodnaimi TUTAJ >> KLIK











Sweter_H&M
Kurtka_LiuJo
Spodnie_River Island
Naszyjnik_Glitter
Torba_Michael Kors
Buty_Merg
Okulary_Ray Ban

Zdjęcia_Jacek Zamski Photography

16 komentarzy:

  1. Przepięknie! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny look
    ps. nie chcesz zlikwidować tego kodu obrazkowego ;P?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    świetny sweter ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona torebka

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm podoba mi sie:)

    te spodnie sa super:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Angelika Andzia
    Wow maga zaskoczenie moro i ten sweterek, ale jest super! Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super sweterek <3
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie, chociaż kolorki nie moje

    w wolnej chwili zapraszam na nowy wpis http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny sweterek

    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. 48 year-old Environmental Tech Rollin Rowbrey, hailing from Gimli enjoys watching movies like My Gun is Quick and Sailing. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Ferrari 275 GTB/C Speciale. strona internetowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż jest świetny. Szczególnie brunetkom będzie bardzo pasował.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!