piątek, 20 grudnia 2013

Stylizacja: Koszula w kratę, marmurki i buty na traktorze


Jakiś czas temu firma Big Star zrobiła mi miłą niespodziankę, przesylając spersonalizowane jeansy. Wcześniej miałam sobie wybrać model i rozmiar. Wybrałam jeansy marmurki!!!! Jeszcze do niedawna byłyby szczytem obciachu, teraz bardzo dynamicznie wraca na nie moda. Z czym je połączyć? Najlepiej z koszulą w kratę i ostrzejszymi, ciężkimi butami. Butów militarnych nie noszę, ale traperki - czemu nie? Zapraszam do kometowania mojej stylizacji.
















Koszula_H&M
Spodnie_Big Star
Buty_Caprice
Torebka_DKNY
Naszyjnik_10 m2
Bransoletki_By Dziubeka

Zdjęcia_Darek Senkowski

61 komentarzy:

  1. Witam ,Cieszę się ,że się znalazłaś.Stylizacja jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie wyglądasz;) Spodnie rewelacja;)

      Usuń
    2. Genialna stylizacja, na prawdę wyglądasz świetnie;)

      Usuń
  2. Wspaniała koszula, cudownie wyglądasz


    buziaki:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula i spodnie. Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała koszula, ale wg mnie trochę gryzie się z marmurkami :)

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny luźny zestaw, piękna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula :) bardzo ładnie Ci w upiętych włosach buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna koszula
    super wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne, ostatnio pisałaś że nie zgodziłaś się na ta propozycję a tu proszę jednak.

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka najlepsza ! a z tymi spodniami ciekawa sprawa :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty i koszula są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny koczek ;) bardzo ładnie, butki są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie stylizacje :) super wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Angelika Barbara
    Super, podoba mi sie fryzurka =D

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie robiłaś zdjęcia?! przepiękne wnętrza<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Excellent ideas throughout this post, personally Im gonna have to bookmark this and come back to it. What would you suggest in regards to your post that you made a few days ago?
    Beach volleyball games

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz obserwuj ej licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś aż tak ważną osobą / wg siebie/ czy nie masz nic do powiedzenia, że nie odpowiadasz na zadane pytania?
    ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula i fotki :) buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis i ładna koszula;) Zapraszam w wolnej chwili na mój blog: http://blogi-o-kosmetykach.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna koszula :) Bardzo podoba mi się blog :))
    Jeśli masz ochotę , to zajrzyj :) www. blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam torebki z DKNY!<3
    Swietna stylizacja, na luzie!


    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite buty! Strasznie mi się podobają i chyba spokojnie nadadzą się na zimę? Szkoda, że często zimowe obuwie damskie ma wysokie obcasy. Na szczęście ostatnio moda się zmieniła i znów stały się odne buty na płaskim obcasie. Stabilne to, wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula. Uwielbiam kratę! Ogólnie cały zestawy super się prezentuje. I ten koczek - cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z pozoru zwykła koszula w kratkę, ale te łatki nadają jej niespotykanego uroku. Bardzo fajny look, w eleganckim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz po prostu ekstra, super komplety!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja- tak lekko i świeżo :) Śliczna torebka :))
    Pozdrawiam, urodamoda.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy będą nowe stylizacje?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, taka na powiedźmy pełnym luzie. No Etykieta na spodniach robi wrażenie :P. Do tego wysokie buty jakbyś miała za chwilę wskoczyć na konia i pognać przed siebie :) Koszula w kratę dopełnia idealnie całość. Muszę powiedzieć, że najlepsza stylizacja na jakie się ostatnio natknęłam. Oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacją,a spodnie faktycznie super
    Buty traktorki też mi się podobają:)
    Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja. Szczególnie podobaj mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na nowe stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne są te spodnie! Jeśli szukasz inspiracji to zajrzyj na wylistuj.pl Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie spodnie, sama mam dwie pary :) Zapraszam serdecznie http://suitabledress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna skórzana torebka! i całość bardzo gustowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja. Ja również uwielbiam nosić koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny dom i świetne spodnie :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli się spodoba to możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny look:) A torebka cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna stylizacja ;) bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja ;) Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna torebka, ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz śliczny uśmiech ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna stylizacja, oglądałam kilka razy :) Ja również uwielbiam nosić <a href="http://bluzki.damskie.net>koszule</a>, jak ty i wiele z nich, bardzo fajne będę polecać ten blog :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna stylizacja, oglądałam kilka razy :) Ja również uwielbiam nosić \x3ca href\x3d\x22http://bluzki.damskie.net\x22 rel\x3d\x22follow\x22\x3ekoszule\x3c/a\x3e, jak ty i wiele z nich, bardzo fajne będę polecać ten blog :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię kratę. Z eleganckimi dodatkami jest czymś wspaniałym

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię kratę. Ona zawsze dobrze mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Kratka się nie nudzi. Co raz częściej znów ją widać w kreacjach.

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne są te buty. Na pewno sprawdzą się jako dodatek do niejednej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kratka na pewno zawsze świetnie się prezentuje. Do codziennych kreacji idealna.

    OdpowiedzUsuń
  49. Krata jest bardzo idealna na co dzień. Podoba mi się taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  50. Krata jest bardzo modna i na pewno na co dzień się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Koszule w kratkę bardzo się sprawdzają na co dzień i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super stylizacja. Jak najbardziej modna i ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  53. Koszula ma w sobie coś wyjątkowego. Piękna

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!