sobota, 7 grudnia 2013

Blogowanie pomaga w znalezieniu pracy

fashion roulette

Blog to idealne miejsce, gdzie możesz oddawać się swojej pasji, przelewać na papier to, co myślisz, chwalić się nowymi ciuchami, tworzyć z nimi stylizacje, odkrywać rozkosze podniebienia i dzielić się nimi z czytelnikami. Ale nie tylko!!!! Blog to nasze CV w erze social media.





Blog - CV w erze social media

Blog to doskonały pomysł na to, żeby zostać zauważonym przez ludzi z branży, albo po prostu przez potencjalnych pracodawców. W jednym z wywiadów Margaret powiedziała, że blog to był taki sprytny plan, żeby jej muzyka została zauważona. Wytrwale między stylizacjami wrzucała więc swoje wykony. 


Dlatego pisząc posty, robiąc zdjęcia, pamiętajmy, żeby mówić o swoim zawodzie, o tym, co robimy na co dzień. Blogosfera to bardzo popularny kanał social media. Wykorzystajmy to. Chyba nigdy nie miałam tak wielu zleceń jako prezenterka, reporterka, konferansjerka ile po ponad roku blogowania. Potraktujmy więc blog jako nowoczesną formę CV, CV w erze social media. 


teatr capitol
Dwie Połówki Pomarańczy - Teatr Capitol

A teraz chciałam Wam opowiedzieć o moim ostatnim bardzo ciekawym zleceniu, a mianowicie współpracą z firmą producencką Impulsive Art. W warszawkim Teatrze Capitol w wyjątkowy andrzejkowy wieczór przeprowadzałam wywiady z widzami na temat przedstawienia "Dwie połówki pomarańczy". A tak swoją drogą, jeśli, ktoś nie widział tego spektaklu, koniecznie musi to nadrobić. Sztuka jest wystawiana nie tylko w Warszawie, także, jak tylko aktorzy zjawią się w Waszym mieście, zafundujcie sobie fajny wieczór. Niebawem wideorelacja z andrzejkowego wieczoru w Teatrze Capitol!!!






10 komentarzy:

  1. czekamy na video :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w tym jest :) dlatego z pewnością warto być wytrwałym i szczerym w tym, co się robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zlecenie, jestem ciekawa videa! Ja często na blogu opowiadam o swojej pracy, często wykorzystuję swoich sponsorów do pomocy przy projektach, ale nigdy na to nie spojrzałam by było to dla mnie 'CV', a przecież coś w tym jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Angelika Barbara
    Hmm super zlecenie :) Jestem ciekawa video :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na video ,z przyjemnością obejrzę Cię w tej roli

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś w tym jest rzeczywiście. W końcu pracodawca może nas lepiej poznać zanim zaprosi na rozmowę kwalifikacyjną. Poza tym przez przypadek ktoś może nas wykryć w sieci :) Fajny tekst!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe podejście do tematu blogowanie, ale się w sumie z nim zgadzam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się! Dużo osób mi to mówiło, dlatego warto do tego podejść poważnie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto spróbować swoich sił w blogowaniu. Na pewno to wiele nauczy

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!