środa, 29 października 2014

Mroczna Bohaterka // stylizacja na Halloween



W piątek Halloween, dlatego już dzisiaj przedstawiam Wam mój pomysł na ten wieczór. Tworząc stylizację na halloween, warto czymś się zainspirować. Książka, film, a może postać z jakiejś baśni? Mnie w tym roku zainspirowała Mroczna Bohaterka, czyli książka Abigail Gibbs. Ze zniecierpliwieniem czekam na jej drugą część. "Mroczna Bohaterka. Jesienna Róża" do księgarń trafi już 19 listopada.


"Mroczna Bohaterka. Jesienna Róża" to druga część bestsellerowej "Kolacji z wampirem". Ponownie przeniesieni zostaniemy w niebezpieczny, ale i romantyczny świat wykreowany przez Abigail Gibbs. Tym razem mamy poznać tajemnice pochodzącej z Rodu Mędrców Jesiennej Róży.

Podążając za Mroczną Bohaterką, na Halloween postawiłam na skórzany gorset, metaliczną spódnicę. Do tego wyrazisty makijaż w postaci czarnej szminki.

I jak? Halloweenowo się zrobiło? A Wy macie już stylizację na Halloween? Gotowi?














Gorset_ROMWE
Spódnica_BGlam
Buty_Aldo
Torebka_N/N

24 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, gorset i torebka są moimi faworytami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Kosmicznie' odlotowo :) Świetnie ;) Gorset powalający ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny gorset! super stylizacja ;) ciemne usteczka tylko jakoś nie pasuję do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja świetna taka kosmiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna charakteryzacja!

    ------------------------------------------------------------
    http://www.facebook.com/secretoutletPL
    ------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. http://allegro.pl/jimmy-choo-torebka-i3666622722.html
    POLECAM torebkę JIMMY CHOO ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się też nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem świetna stylizacja na Halloween. Najbardziej podoba mi się torebka. Jest genialna.
    Zapraszam do mnie
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, ze bardzo ciekawy blog. Bede tu zaglądąc co jakiś czas.
    Widzę, że interesujesz się modą, więc musze Ci polecić targi mody alternatywnej, które odbywają się w Warszawie 23 listopada 2013 - Dark Market.
    www.darkmarket.eu https://www.facebook.com/targidarkmarket
    Ja się wybieram, to może się spotkamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I have never kissed a pair of black lips before.
    Can I try yours, please ? They look sooo sexy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie i wyjątkowo seksownie - pełen podziwu jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiecej takich stylizacji i bedzie dobrze. ;-) Gdzie kupilas te czadowe buciki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz i jaki bralet.. <3 ja w Halloween będę wampirzycą :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorset to byl prezent? ;-) gdzie mozna kupic, jaka firma?

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyczne, czarne szpilki jak zawsze pasują do wszystkiego :) duży plus za nienaganny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się, stylizowane na lata 80? :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!