piątek, 24 października 2014

Jeans idzie w parze ze skórą // skórzany plecak jako alternatywa dla torebki


Dzisiaj połączenie skóry i jeansu - dla mnie jest to najlepszy modowy duet. Motywem przewodnim stylizacji jest plecak, jako idealna alternatywa dla torebki.




Praca w telewizji to nieustanne przemieszczanie się ze stosem ubrań, butów i kosmetyków. Jedziemy na zdjęcia, wysiadamy z samochodu, idziemy w stronę miejsca docelowego - a ja dźwigam wypchaną do granic możliwości torbę. Uszy torby się urywają - i całe szczęście, bo inaczej urwałaby mi się chyba ręka :) Dla mnie idealną alternatywą jest zatem plecak. 

Jakiś czas temu znalazłam przepiękny w C&A. Z ekoskóry, pikowany - w tej stylizacji połączyłam go z jeansową koszulą i skórzanymi spodniami z wysokim stanem. Stylizacja została zrobiona kilka dni temu, kiedy było zdecydowanie cieplej. Teraz dorzucam pikowaną czarną kurtkę, czółenka zamieniam na botki, a na nogę naciągam kryjącą rajstopę. 










Mam na sobie:

Plecak_C&A
Koszula_Mohito
Szorty_H&M
Okulary_D&G


11 komentarzy:

  1. Koszula i plecak genialne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Przegenialne spodenki!

    Będę obserwować :)
    zapraszam do mnie - black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i plecak mega :)
    Jakie dłuuuuuuugie nogi :)
    Dodaję do listy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest jednak bardziej wygodna, chociaż plecak bardziej praktyczny. W każdym razie - na co dzień? Torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślisz, że pasuje do tej stylizacji czapka z daszkiem? Wtedy miałabym bardziej sportowy wygląd, czyli coś, co kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną masz figurę :) Podoba mi się plecak - sama szukam czegoś podobnego. Znalazłam fajny model na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/torby-i-plecaki.html#1 model Makel. Ma ciekawe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes piekna i b seksowna, masz boskie nogi.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak to ja rozumiem. Pięknie wygląda figura w połączeniu z jeansem.

    OdpowiedzUsuń
  10. plecak i obcasy? Ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!