wtorek, 4 listopada 2014

LALA // LALALA LALALA



Jakiś czas temu pisałam na blogu, o tym że praca którą wykonuje zmusza mnie do nieustannego przemieszczania się ze stosem ubrań, butów i kosmetyków. Długo nie mogłam znaleźć dużej wytrzymałej torby, żeby była praktyczna, a zarazem efektowna. Od kilku dni mam LALĘ, z którą się nie rozstaję. 



Torba PLN LALA nie dość, że jest bardzo solidnie wykonana, to do tej pory nikt obok niej nie przeszedł obojętnie. Jadąc na zdjęcia, ubrana jestem praktycznie i wygodnie. Dzisiejsza stylizacja została sfotografowana właśnie tuż przed zdjęciami w tv. Miałam na sobie modną już kolejny sezon parkę, kozaki w pięknym czekoladowym odcieniu i właśnie LALĘ. W LALI oczywiście cały ekwipunek niezbędny do występów przed kamerami. 






Mam na sobie:

Torba_PLN LALA
Buty_Caprice
Kurtka_C&A

21 komentarzy:

  1. Świetna kurtka ! Torba też fajna, tylko strasznie duuuuża, ale dzięki temu można włożyć do niej sporo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U la la la, ale wielgachna torba;) Poza tym standardowo - wyglądasz bardzooo fajnie;)

      Usuń
  2. Podobają mi się kozaki, są super!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba faktycznie świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) kozaki super fason :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiece, z klasą, bez udziwnień - takie dodatki można docenić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie jesteście śliczne jak ta lala ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba bardzo pojemna, a przy okazji ładna:)
    Pozdrawiam!
    http://theraspberrysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie z nią wyglądasz

    http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://i-want-to-be-like.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No pięknie! Po prostu LALA:PP

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Można by troszkę popracować nad fotami ale tak to super. Swoja droga gdzie teraz najcześciej sie ubieracie z wawy ludziska? Ja odkryłem i eksploruje ta Marywilską 44 super tam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wszystkie ciuchy od LALA, ale te ceny mnie dobijają.. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotka i świetne stylizacje. Widziałam podobne w Outlet Center w Lublinie, chyba się wybiorę ponownie po taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!