niedziela, 30 czerwca 2013

Ramoneska plus zwiewna spódnica

Zrobiło się troszkę chłodniej i na całe szczęście jakiś czas temu o mojej szafy zawitała skórzana pikowana ramoneska. Długo szukałam pikowanej właśnie w takie romby i znalazłam w Zarze. W stylizacji nie zapomniałąm że mamy jednak przynajmniej kalendarzowe , ale jednak lato. Stąd ramoneskę połączyłam ze zwiewną łososiową spódnicą InkaStyl i koronkową krótką bluzeczką.

















Ramoneska_Zara
Spódnica_InkaStyl
Buty_Michael Kors
Torebka_Carolina Herrera
Biustonosz_Ewa Bień
Bluzka_H&M
Okulary_Vogue



10 komentarzy:

  1. świetna jest ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie ramoneski ze spódnicą. Lubię tego sprzedawcę i często u nich kupuję w dobrej cenie dobra jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool Pictures :-)
    Happy Day <3

    xoxo Kira
    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw...drapieżnie i jednocześnie niezwykle kobieco:)
    aj, zazdroszczę profesjonalisty u boku...nawet nie wiesz ile bym dała za porządną sesję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na sesję :) www.lidiaphotography.wix.com/portfolio - Lublin. Paula Ci powie, jak nam się pracowało :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz, buty są świetne!
    http://zabawa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie prowadzony blog :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!