poniedziałek, 27 maja 2013

Bandanowa Zołza

Dzisiaj na blogu bandana, Vansy i zołza. I nie mówię tutaj o sobie, chociaż pewnie wiele osób w ten właśnie sposób by te słowa odczytała. Zołza to napis na mojej koszulce z kolekcji "Pan tu nie stał". Wchodząc na stronę tej marki, znajdziecie wiele innych t-shirtów z zabawnymi nadrukami.

To teraz kilka słów o Vansach, które kupiłam pierwszy raz w życiu. Długo zastanawiałam się czy postawić na Vansy, czy na Conversy. W internecie trwa odwieczna walka między wielbicielami jednej i drugiej marki. Vansy nie są zupełnie płaskie - stąd ich przewaga nad Conversami. I to była świetna decyzja. Buty są bardzo wygodne, świetnie wyprofilowane i bardzo ładnie układają się na stopie. Myślałam o białych, szarych - jednak co klasyka, to klasyka - stąd tradycyjny dla Vansów kolor. Bandana oczywiście też czerwona. Szczęśliwie zdjęcia miałam tuż po zakończeniu programu "Dziewczyny z Fortuną" w TV4, który prowadzę. Stąd idealna do bandany fryzura - gdyby nie moja makijażystka Julka, na zdjęciach byłaby teraz zwyczajna kitka. Do stylizacji dorzuciłam jeszcze kilka czerwonych akcentów: bransoletę Borre Olsena z czachę, malutkie kolczyki i okulary aviatorki.



















Bandana_Glitter 
Spódnica_Diesel
Buty_Vans
Bransoleta_Borre Olsen for Glitter
Okulary_Glitter
Zegarek_D&G

Zdjęcia_Darek Senkowski

11 komentarzy:

  1. Koszulka jest boska, bardzo wymowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobal mi sie look z bandana,a ze czerwona,to jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan Tu Nie Stał to przezajebista marka, uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz bosko !!! świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz :) pasuje Ci taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super outfit. lubie koszulki pan tu nie stal. bandana dodala Ci uroku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygladasz w takiej fryzurce, Twoje zdjecia mają w sobie tyle dynamiki :) Jestem nimi oczarowana, Bardzo przypadło mi do gustu połaczenie kolorystyczne :) a trzecie zdjecie od końca jest wspaniałe :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka świetna!:)
    Pasuje Ci taki styl-bandana i vansy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten zestaw :)
    Wystylizowana jesteś perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!