piątek, 5 października 2012

Neon połączył się z pastelem

Jak modnie i elegancko możemy się wyróżnić? Ja zazwyczaj robię to za pomocą kopertówek, kuferków, worków, placków. Krótko mówiąc, kocham torby!!!!! No i znowu pokochałam taką jedną - tym razem małą i pomarańczową. Pomarańcz to w tym sezonie hit wśród neonów! Dlatego, wybierając do tej stylizacji torbę z kolekcji Barada Sevilla, zdecydowałam się na ten właśnie kolor. Torebka jest głównym bohaterem tej stylizacji, dlatego całość jest już bardzo minimalistyczna. Granatowe rurki, pastelowa bluzka i buty typu botki. A jak się zrobi chłodniej, to wskakuję w czarny sweterek mojej ukochanej marki Juicy. Oto mój kolejny outfit! Zapraszam!










Torebka: Barada Sevilla z Loft Fashion
Bluzka: Zara
Jeansy: J Brand
Buty: Nine West
Bransoletka: LiLou
Zegarek: Anne Klein

Zdjęcia_Darek Senkowski

2 komentarze:

Zapraszam do komentowania!!!!