poniedziałek, 6 maja 2013

Najnowsze trendy od SHEINSIDE



Buszując w sieci, coraz częściej wpadam na ubrania marki Sheinside. Zawsze zwracały one moją uwagę, jednak nigdy nie miałam czasu, żeby dokładniej przyjrzeć się marce. Podczas długiego weekendu pogoda nie dopisała, sporo czasu spędziłam więc przed komputerem. Zajrzałam na www.sheinside.com. Godzina za godziną mijała, a ja wciąż wpatrywałam się w to, co na stronie oferuje ta odzieżowa firma.W asortymencie Sheinside znajdziemy wszystko, co modne w tym sezonie. Ja z tegorocznych trendów pokochałam jeans od stóp do głów, czarno-białe motywy i musztardę. Zobaczcie, co wyszperałam z tego właśnie gatunku.

JEANS OD STÓP DO GŁÓW


Do łask wrócił długo nie widziany trend, czyli "jeansowe mundurki". Dzięki bardzo krótkim szortom, możemy wyeksponować zgrabne i opalone nogi, jeansowe koszule XXL zawsze dodadzą nonszalancji, a gorsety i sukienki spowodują, że każda randka będzie bardziej uwodzicielska. Zobaczcie, co jeansowego ma w swojej ofercie Sheinside.




















BIAŁO NA CZARNYM


Szachownice, grochy, paski, geometryczne motywy - w tym sezonie wszystko to króluje w czarno-białych barwach. Projektanci i celebryci pokazali, że to połączenie kolorów wcale nie musi być nudne i przeznaczone tylko i wyłącznie do pracy. Udowodniła to także marka Sheinside. Najbardziej w oko wpadły mi czarno-białe sukienki.












MUSZTARDA

Ten najpopularniejszy kolor w tym sezonie oczywiście w ogromnych ilościach wkroczył także na stronę www.sheinside.com. Moją uwagę najbardziej przykuły legginsy w print niczym krople wody i sukienki stylizowane na lata 60. Suknia w dużą żółto-niebieską kratę to istne retro mistrzostwo.












6 komentarzy:

Zapraszam do komentowania!!!!