środa, 15 maja 2013

Metalicznie...


Jak zapewne wiecie, w tym sezonie coś metalicznego to po prostu "must have". Projektanci i celebryci lansują metaliczne sukienki, żakiety, bluzki. Do ubrania jeszcze niczego w przystępniejszej cenie nie znalazłam, ale za to kilka dni temu wypatrzyłam metaliczną kopertówkę. A że była ostatnia, to długo nad jej zakupem się nie zastanawiałam. 109 złotych i była moja! W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam ją w typowo streetowym wydaniu - szara kangurka, rurki i lity.

A jak tam u Was? Metalicznie już w szafie?



















Bluza_Hollister
Jeansy_JBrand
Kopertówka_Glitter.pl
Lity_Lovy.pl
Kolczyki_By dziubeka
Bransoleta_Anna Blauth
Pierścień_Amber



I jeszcze mała niespodzianka. Mała nie tylko w przenośni - córeczka mojej wspaniałej Pani Fotograf. Weronika dzielnie wytrwała całą naszą ponad godzinną sesję :)


14 komentarzy:

  1. Też mam metaliczną kopertówkę i sprawdza się przy wielu stylizacjach, dobry zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kopertówka, będzie pasowała do wielu rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i torebka fantastyczne. Ostatnie zdjęcie urocze. Zazdroszczę, że masz tyle czasu na zrobienie zdjęć. Mój pan fotograf preferuje raczej tak max 10 minutowe sesje - he, he i czasami nie ma co wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie z Weroniką bardzo słodkie,dwie śliczne dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG !!!cudna torebka <3 ślicznie wyglądasz buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. mega kopertówka,ogólnie bardzo ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudne dołeczki, aż miło się patrzeć, a co do tego co zaprezentowałaś chyba znów najbardziej podobają się mi buty :) Idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie. Zapraszam do SIEBIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz, ja niestety jeszcze nie mam nic metalicznego, ale też bym chciała torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakaś Ty ładna;) mówił Ci ktoś, że jesteś podobna do tej piosenkarki INNA?:) super styl i buty na obcasie (love)...z przyjemnością obserwuję Twojego bloga:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam takie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta kopertówka!:)
    Do mnie jeszcze nic metalicznego nie krzyczało "mamo", więc póki co w szafie pustki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze zachwyca mnie Twoja biżuteria!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!