piątek, 18 stycznia 2013

Pawie oczko

Zapewne niektórzy z Was już wiedzą, że blog to moje hobby, a zawodowo pracuję jako prezenterka tv i prowadzę program interaktywny "Dziewczyny z Fortuną" w TV4. Oczywiście wszystkich gorąco zapraszam do oglądania moich telewizyjnych popisów ;) . Jednak nie o tym chciałam dziś pisać, a o makijażu, który do tego programu wykonuje moja niezawodna makijażystka Madzia. Ponieważ są to istne dzieła sztuki, to postanowiłam, że będę pokazywać je na blogu. Może kogoś zainspirują do makijażowych eksperymentów. Dzisiaj mam dla Was pawie oczko. Jak Wam się podoba? A może chcecie wiedzieć, jak krok po kroku powstaje makijaż Magdy? Mam robić relacje z kosmetycznych przygotowań do programu?







14 komentarzy:

  1. Wpadłam tutaj z Zeberki świetny blog!
    http://lecaffelatte.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż, będę Cię oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :)
    Nie pomyślałabym że prowadzisz program w tv....muszę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet w kolorach pawiego piórka, piękny makijaż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i zawadiacko, w sam raz by przeciwstawić się pogodzie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem że taki program istnieje, ale nigdy go nie oglądałam. Muszę koniecznie Cię tam zobaczyć. Makijaż jest super i tak ja chętnie bym oglądała relacje makijażowe z programu u Ciebie na blogu. tak tak tak!

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne na karnawał ! Podobają mi się :)

    zapraszam do siebie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to Twoje pawie oczko :)
    Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż,pasuje do Twojego koloru oczu!
    Czytając Twój post dowiedziałam się, że pracujesz w TV-to wspaniale, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!