czwartek, 24 stycznia 2013

Krata w duecie ze skórą

Krata i skóra świetnie ze sobą grają.  Krata dodaje stylizacji  pewnego rodzaju konserwatyzmu, a skóra unowocześnia outfit. Lubię takie nie od razu oczywiste kombinacje. Szalik w dużą kratę mogłam oczywiście połączyć z czarnym kapelusze - od razu dodam, że komponował się świetnie. Jednak wolałam złamać klasykę i zamiast kapelusza przed samym wyjściem założyłam skórzaną czapkę ze złotymi ćwiekami. Akurat te idealnie pasują do szalika, bo, jak zaraz zobaczycie na zdjęciach, ten też wzbogacony jest srebrno-złotymi aplikacjami.
















 Szalik_Zara
Płaszcz_COS
Czapka_ROMWE
Naszyjnik_Glitter
Spodnie_River Island
Buty_StyleUp.pl
Rękawiczki_Ko-moda.com

Zdjęcia_Jacek Zamski

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie jak zawsze! A twoje buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! :)

    Zapraszam do mnie : http://addifashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skórzane dodatki uwielbiam! czapka i spodnie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz PERFEKCYJNIE!!!Wyróżniasz się :)
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim połączeniu Ci do twarzy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super buciki :) świetnie wyglądasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się połączenie kratki i skóry - świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely look :)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa stylizacja, swietnie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna dziewczyna z Ciebie. Swietny look.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :) pozdrawiam i zapraszam Marta :)

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!