środa, 30 stycznia 2013

Moro z dobrego domu

Moro, a jednak grzecznie - tym razem taki właśnie miks postanowiłam stworzyć. I chyba mi się to udało. Moro jak już wiecie polubiłam, ale za każdym razem staram się łączyć go z innym stylem, a nie pozostawać w czystym militaryzmie. Dzisiaj więc sweterek i ramoneskę ugrzeczniłam białą koszulą i złotym eleganckim naszyjnikiem. Do całości dorzuciłam jeszcze klasyczne brązowe kozaki i jedną z moich ulubionych torebek ze zwierzęcymi motywami.











Sweter_Top Shop
Buty_Venezia
Spodnie_JBrand
Ramoneska_River Island
Torebka_Cavalli
Naszyjnik_Glitter

Zdjęcia_Darek Senkowski

13 komentarzy:

  1. wow pięknie !!! świetny sweterek i te buty mmmm boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny set ! kozaki i ramoneska są cudowne <3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozaki są świetne, sweterek również mi się spodobała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zestawienie kolorystyczne, a są po prostu boskie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kozaki są boskie :)
    A Ty jak zawsze śliczna :)

    Super set :)

    OdpowiedzUsuń
  7. such a nice outfit *_* your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Angelika Andzia

    Bardzo fajna kombinacja! Boskie te kozaki ! <3

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!