piątek, 5 września 2014

Koktajlowe sukienki od Taranko // jesień-zima 2014/2015


Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w prezentacji kolekcji Taranko na sezon jesień/zima 2014. Pierwsza skojarzenia - wyborne popołudnie, wykwintny koktajl - w ubraniach Taranko naprawdę można spędzić bardzo eleganckie popołudnie. 




Zaskoczyły mnie odważne kroje, niebanalne faktury, inspirujące cięcia. Ubrań mnóstwo, ale najbardziej w oko wpadły mi sukienki. Może dlatego, że zawsze szukałam takich typowo koktajlowych.    Najpiękniejsze postanowiłam umieścić w dzisiejszym poście. 






Color blocking






4 komentarze:

  1. Jakie są ceny tych sukienek?

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ciuszki:) cudne,kochana jaka Ty śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś Taranko sprzedawał ciotkowe ciuszki, a teraz ..... no, proszę jakie fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam sukienkę z Taranko,jest śliczna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!