poniedziałek, 9 września 2013

Kolorowe moro na eleganckim terenie


W poprzednim sezonie wzór moro nie kojarzył się z elegancją. Teraz u projektantów i w sklepach mamy moro z kolorach kobaltu, beżu, czy też bordo. Wzór ten widnieje na zwiewnych sukienkach, kobiecych spódnicach, wskoczył na delikatne tkaniny, seksowne kroje. Dzisiaj u mnie moro w takim właśnie wydaniu. Sukienkę kupiłam w Zarze, do niej dorzuciłam kilka metalicznych dodatków. Zobaczcie mój pomysł na moro w eleganckiej odsłonie.













Sukienka_Zara
Kopertówka_New Look
Buty_Caprice
Bransoleta_Lisa Freede z Cocktailme

Zdjęcia_Michał Malinowski

9 komentarzy:

  1. Angelika Andzia

    Super! Torebka idealnie pasuje z tymi bucikami! Sukienka niebanalna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka! wspaniały wzór i krój :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie przepadam za moro, ale Twoja sukienka jest świetna, genialnie zestawiłaś dodatki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka ,a Ty w sukience piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe moro w tym sezonie jest bardzo modne. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna, niebanalna sukienka:) podoba mi się :) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać moro może być kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!