sobota, 7 września 2013

4 top kosmetyki na co dzień

Dzisiaj post urodowy. Przez dłuższy czas eksperymentowałam z różnymi podkładami, bazami, kremami itd. Wszystko oczywiście po to, żeby cera na zdjęciach wyglądała tak, jak po użyciu photoshopa. Oczywiście prawidłowo użytego, nie przesadzonego, czyli bez efektu maski. W końcu skompletowałam swoje TOP 4!


Krok 1.
Serum rozświetlające Lierac Luminescence Serum


Pierwsze wrażenie - wygładzenie, rozświetlenie, ujednolicenie koloru. Skóra wygląda na wypoczętą.

Krok 2
Baza rozświetlająca pod makijaż L'Oreal 
Rozświetla bardzo, więc nakładamy ją na konkretne partie twarzy - te które chcemy uwypuklić. Wklepmy bazę na kości policzkowe, górną powiekę i tuż nad łukiem kupidyna



Krok 3 
Nude Magique BB Cream L'Oreal




Nigdy nie byłam przekonana do kremów-podkładów BB. Wydawało mi się, że nie będą w stanie pokryć niedoskonałości skóry. Ale bardzo się w tej kwestii myliłam. Od pierwszego użycia BB firmy L'Oreal porzuciłam wszystkie mniej i bardziej kryjące podkłady, które nawet, jeśli nie tworzyły mi efektu maski, to po kilku godzinach nie wyglądały już korzystnie.

Na ulotce BB czytamy, że będziemy mieli do czynienia z efektem "nagiej skóry". Ja mogą tylko dodać, że "nagiej, doskonałej skóry". Struktura i kolor skóry zostają bowiem natychmiast wyrównane. Powiem Wam tak -  jak się mega spieszę do wyjścia, to BB jest dla mnie teraz szybkim ratownikiem.


Krok 4
Puder transparentny Amilie



Przydatny, jeśli chcemy troszkę zmatowić skórę. Jedak nie martwmy się, że zniknie blask bazy i serum.   Rozświetlenie pozostanie, nie będziemy się po prostu świecić.


4 kroki i photoshop gotowy bez klikania myszką.


7 komentarzy:

  1. Świetny zestaw i efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo fajny post, doskonały top 4!

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu, co Ty masz wstrzyknięte w okolice nosa-ust, że Twój uśmiech który obniża skrzydełka nosa i tworzy jakieś zmarszczki na ich wysokości wygląda jak jakiś dziwaczny grymas? ładna dziewczyna i słaby lekarz medycyny estetycznej

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt rewelacyjny! jestem pod wrazeniem ;) zapraszam do mnie na kiszma.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie ten BB :) A Twój makijaż wygląda bardzo świeżo i naturalnie:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, że odważyłaś się pokazać bez makijażu, większość blogerek strasznie retuszuje zdjęcia.
    p.s. oglądam Wasze filmy regularnie, proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!