wtorek, 10 czerwca 2014

Wreszcie dopasowane szorty


 
Kolejny dzień zdjęciowy = fajnie spędzony czas + mega ciuchy
 
http://fashionblog-roulette.blogspot.com/2014/06/wreszcie-dopasowane-szorty.html#more



Za każdym razem jak przychodzę do pracy nie mogę się doczekać co ciekawego będzie czekało na mnie na wieszakach. Umiejętność dobierania ubrań przez stylistkę Anię Łoposzyńską ma swoje plusy, ale niestety także i minusy. No bo większość rzeczy od razu po nagraniu wędruje do mojej szafy, a portfel staje się coraz cieńszy :).

Dzisiaj t-shirt z mocnym różowym nadrukiem i szorty. Oczywiście wszystkie rzeczy można kupić teraz w sklepach. Jak lubicie fajnie dopasowane szorty, to warto przyjrzeć się właśnie tym z H&M, które mam na sobie. Większość szortów niestety odstaje od nóg, te są wyjątkowo dobrze dopasowane.





Mam na sobie:
 
T-shirt_Mohito
Szorty_H&M
Trampki_Newa Age
 
Make Up_Wioletta Cyrek
Włosy_Adam Skórski
Stylizacja_Anna Bravura Łoposzyńska

A tu jeszcze inne ciuszki, które wypatrzyłam podczas tego dnia zdjęciowego.



Buty_H&M
Legginsy_Colorshake


 
Spodnie_H&M













6 komentarzy:

Zapraszam do komentowania!!!!