piątek, 18 października 2013

Manicure japoński - test

Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze o tej porze roku mam spore problemy z paznokciami. Rozdwają się, łamią, są bardzo kruche... Przyszedł czas na manicure japoński. Wybrałam się do poleconego mi Hair&Nail Concept



TEST ZABIEGU

Nazwa: Manicure japoński
Miejsce: Hair&Nail Concept, Warszawa
Cena: 80 zł
Czas trwania zabiegu: 45 - 60 min.
Na czym polega zabieg: Manicure rozpoczyna się od standardowych czynności. Kosmetyczka opiłowuje paznokcie, zaraz potem wkładam ręce do miseczki z ciepłą wodą, ale, robiąc manicure japoński, nie wycinamy skórek. Kosmetyczka jedynie odsuwa skórki, a następnie rozpoczyna część właściwą manicure'u. Przez 30 minut w  płytkę paznokci wsmarowywuje odżywczą pastę zawierającą witaminy A, E, H, keratynę, pyłek pszczeli i krzemionkę z Morza Japońskiego. W drugim pojemniczu, który widzicie na zdjęciach, znajduje się puder. Ten również został wsmarowany w płytkę, w celu zabezpieczenia pasty przed wypłukiwaniem. Na koniec kosmetyczka smaruje skórki wokół paznokci specjalnym olejkiem, a w ręce wciera pięknie pachnący krem. 
Efekt: Moje paznokcie, mimo że krótkie, wyglądają świetnie. Tak naturalnego i różowego połysku nie da żaden bezbarwny lakier. Połysk ma się ponoć utrzymać dwa tygodnie, czyli aż do kolejnego zabiegu. By zobaczyć efekty wzmocnienia paznokcia zabieg trzeba powtórzyć przynajmniej trzy razy.


4 komentarze:

  1. Świetny zabieg,muszę znalezć taki gabinet w Gdyni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega!!!!!! Daj znać po kolejnych zabiegach czy pomogło, bo moje pazurki też słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam własnie, ale nie miałam jeszcze okazji robić

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!