sobota, 20 lipca 2013

Blogerki modowe ogłaszają konkurs z 4fun.tv. Wielkie rozdanie limitowanych koszulek marki Butik


Marka Butik stworzyła limitowaną edycję koszulek dla 4fun.tv. Już niebawem na naszych blogach wielkie rozdanie tych limitowanych dzieł sztuki. Już teraz udostępniajcie info na swoich tablicach na facebooku.

KONKURS NA NASZYCH BLOGACH WE WSPÓŁPRACY Z 4FUN.TV JUŻ NIEBAWEM. ZOBACZCIE KOSZULKI, KTÓRE NA WAS JUŻ CZEKAJĄ: KLIK

Konkurs w przyszłym tygodniu, a teraz mamy dla Was dwie stylizacje, które stworzyłyśmy z tymi właśnie t-shirtami.

Moja stylizacja bardziej sportowa, Glamouriny kobieca, dziewczęca. U mnie czapka z daszkiem, boyfriendy i trampki, u Glamouriny wianek, pudrowa spódnica i buty na obcasie.






















Mam na sobie

T-Shirt_limitowana kolekcja 4fun.tv dla marki Butik
Spodnie_Zara
Buty_New Age
Plecak_Vans
Czapka_Vans
Bransoletki_FLORart


A jeśli chcecie zobaczyć, co do koszulki dorzuciła Glamourina koniecznie wpadnijcie na jej blog KLIK

PAMIĘTAJCIE ŻE NIEDŁUGO KONKURS!!!!! MNÓSTWO KOSZULEK CZEKA NA WAS!!!! ZAPRASZAMY!!!!!!

8 komentarzy:

  1. Fajne stylizacje. W bardzo miejskim stylu. Koszulki nawet mi się podobają. Ciekawy pomysł z tym konkursem.

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze wyglądacie zniewalająco ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulki są cudowne - takie kolorowe i pozytywne! Sesja tak samo - nie mogło być inaczej w takich koszulkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz cudowne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pomysła :) osoby które zdobedą koszulki w konkursie niech sobie zrobią w nich zdjecia :D a później fajny kolarz z nich mozna zrobić i wstawić na fb :DDDDD

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania!!!!